هزینه میلیون دلاری منافقین برای خروج از فهرست تروریستی

 پایگاه «اینترسپت» با اشاره به شرکت «نیوت گینگریچ» در نشست منافقین در پاریس، شواهدی را مورد بررسی قرار داده که تروریستی بودن این گروهک را اثبات می‌کند. 

«نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از گزینه‌های جدی معاونت «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور است. 

«اینترسپت» نوشته «گینگریچ» در اظهاراتی که در این نشست مطرح کرد به این نکته که گروهک منافقین برای دستیابی به اهدافش به حملات تروریستی متوسل شده، اشاره‌ای نکرد. 

اینترسپت همچنین نوشت: «او، به این نکته که این شبکه تروریستی زمانی در عراق و تحت حمایت تسلیحاتی و پشتیبانی صدام حسین بود هم اشاره نکرد. 

زمان حضور «گینگریچ» در نمایش خیابانی تروریست‌ها هم برای «ترامپ»، شرم‌آور بود. این میلیاردر جنجالی، هفته قبل را تماماً به دفاع از صدام پرداخته و گفته بود که او تروریست‌ها را می‌کشت.

«اینترسپت»، با اشاره به اظهارات ترامپ در روزهای گذشته، درباره حضور گینگریچ نوشت: «چهار روز بعد (از اظهارات ترامپ)، گینگریچ به دنیا یادآوری کرد که صدام، در واقع سابقه حمایت از گروه‌های تروریستی مانند مجاهدین خلق (منافقین) را داشت.»

در گذشته «اینترسپت» گزارش داده که منافقین میلیون‌ها دلار صرف این کرده‌اند تا خودشان را گروهی آماده به دست گرفتن قدرت در ایران بعد از تغییر حکومت این کشور با حمایت غرب نشان دهند. آنها در راستای این هدف، توانستند با لابی‌گری خودشان را از فهرست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا خارج کنند.