لاریجانی به کواکبیان:مراقب باشید پشت تریبون غش نکنید!

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (7 مهر) پس از ارائه گزارش رئیس مرکز پژوهش‌های از راهبردهای مجلس دهم با انتقاد از بخش نظارتی مجلس بیان کرد: ما در کشور قانون کم نداریم اما بخش نظارتی مجلس در برنامه‌ها کمرنگ است و چه اشکالی دارد که لایحه بودجه‌ریزی کشور تغییر کند؟

وی در مورد فساد سیستماتیک در تشکیلات اداری تصریح کرد: متاسفانه طرح جدی در مبارزه با فساد تصویب نشده و مجلس راهکاری برای پاسخگویی به مردم باید ارائه دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد کم‌کاری کمیسیون تلفیق ادامه داد: طبق ماده 142 آیین‌نامه مجلس کمیسیون تلفیق 3 هفته بعد از تشکیل باید کار خود را شروع کند که متاسفانه شاهد کم‌کاری این کمیسیون هستیم.

کواکبیان در ادامه گفت: از رئیس مجلس و دوستان هیئت‌رئیسه گلایه داریم چرا که ما پیشنهادهایی داده بودیم اما ظاهرا قرار نبود افرادی از اصلاح‌طلبان در مرکز پژوهش‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به سخنان کواکبیان گفت: خود آقایانی که هستند خارج از این مرزبندی‌ها کار می‌کنند، ما با مارک که نمی‌توانیم کار کنیم راجع به محتوا صحبت کنید.

کواکبیان باز هم در مطلبی خارج از محتوا گفت: چرا همیشه یک طرفه غش می‌شود؟

لاریجانی نیز با قطع سخنان کواکبیان گفت: شما مراقب باشید پشت تریبون غش نکنید.