سفر وزیر اطلاعات به سمنان

حجت الاسلام علی شکری از برگزاری گردهمایی علمای استان سمنان با عنوان طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم خبر داد و ابراز داشت: این مراسم شنبه دهم مهرماه به میزبانی مهدیه بزرگ سمنان با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم و روحانیان، علما، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه، مبلغان و اقشار تاثیرگذار استان برگزار می شود.

وی افزود: وزیر اطلاعات در این سفر رسمی خود به استان سمنان، صبح شنبه میهمان ویژه این گردهمایی است و احتمال دیدار وی با نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان ارشد استانی وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه گردهمایی فصلی علما و روحانیان استان در سال های اخیر با میهمانان و چهره های کشوری برگزار می شود، گفت: آیت الله خاتمی سال گذشته میهمان ویژه این مراسم بود و در سال جاری محمود علوی سخنران گردهمایی علمای استان سمنان است.

شکری بیان داشت: علما و روحانیان در زمره تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و در آستانه ماه محرم گردهمایی این قشر، آغازی معنوی برای تبلیغ حکیمانه دین مبین اسلام در ایام ماه پیروزی خون بر شمشیر است.

وی افزود: ماه محرم زمان بسیار مناسبی برای تبیین جایگاه ولایت، ارزش های اسلامی، شعار سال و نحوه تحقق آن، سبک زندگی اسلامی، حمایت از مردم مظلوم مسلمان، دینداری، زکات، فرایض دینی، وقف، معروفات، اخلاق مداری، حب اهل بیت(ع) و ... است.