ادعای پسر گستاخ سیا/سران ارشد ایران در دانشگاه‌های شوروی تربیت شده‌اند!

از سوی دیگر دسته‌ای نیز که عمدتاً نزدیک به غرب بودند مدعی شدند که وقوع انقلاب اسلامی کار سرویس امنیتی اتحاد جماهیر شوروی بوده است، و همگی نقش، نیت و اهداف مردم ایران در وقوع انقلاب اسلامی را نادیده گرفتند.

 

در یکی از جدیدترین تلاش‌ها برای زیرسوال بردن اصل انقلاب اسلامی، در ماه‌های اخیر رسانه‌های غربی و ضدانقلاب، تبلیغات گسترده‌ای برای کتابی تحت عنوان «رفیق آیت‌الله» انجام داده‌اند.

 

کتاب مذکور که توسط «امیرعباس فخرآور» از عناصر اپوزیسیون ساکن آمریکا نوشته شده، خیلی صریح و البته بدون هیچ مدرک معتبری ادعا می‌کند که انقلاب اسلامی با حمایت سرویس امنیتی و جاسوسی شوروی به وجود آمده و برخی از سران ارشد جمهوری‌اسلامی دست‌پروده بلوک شرق بوده و در دانشگاه‌های شوروی تربیت شده‌اند!

 

«امیرعباس فخرآور» معروف به «پسر متوهم سیا» یکی از هزاران ضدانقلاب فراری و مزدور سرویس‌های جاسوسی غربی ازجمله آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در ایام تحریم اقتصادی ملت ایران از سوی دولت‌های اروپایی و آمریکایی، از حامیان تحریم‌ها بود و حتی دولت‌مردان و نمایندگان کنگره آمریکا را به تشدید تحریم‌های ضدایرانی ترغیب می‌کرد.

این عنصر اپوزیسیون که خود را رسماً فردی صهیونیست میداند، رابطه بسیار نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد و بارها با سفر به سرزمین‌های اشغالی سفر نموده و ماموریت‌هایی از موساد جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده گرفته است.

تقدیر «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا از خدمات فخرآور

تقدیر «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا از خدمات فخرآور

در سالهای اخیر، فخرآور در آخرین ماموریتش از سوی دستگاه‌های امنیتی آمریکا و صهیونیستی، مامور به نوشتن کتابی سراسر دروغ درباره انقلاب‌اسلامی و سران جمهوری‌اسلامی شد و تهمت‌های عجیبی به سران نظام اسلامی وارد کرد. پس از این خدمات، سران رژیم آمریکا آنقدر از عملکرد فخرآور راضی هستند که در ماه‌های اخیر بارها با او دیدار کرده و عکس یادگاری گرفتند؛ از جمله افرادی مانند وزیر دفاع آمریکا، رئیس اسبق و کنونی سازمان سیا و بسیاری از نمایندگان کنگره.

تعداد روایات بدون منبع و سند و دروغ‌سازی در کتاب فخرآور آنقدر زیاد است که حتی صدای برخی مخالفان خارج‌نشین جمهوری‌اسلامی را هم درآورده است. برای نمونه «علیرضا نوری‌زاده» مدیر تلویزیون «ایران فردا» در لندن، که دشمنی‌اش با جمهوری‌اسلامی مشخص است، هم نتوانسته در برابر دروغ‌پراکنی فخرآور سکوت کند و مجبور به سخن شده است. نوری‌زاده در یکی از برنامه‌هایش با اشاره به سندسازی‌های فخرآور گفت: “با توجه به شناخت من و پدرم خانواده‌مان از رهبر جمهوری‌اسلامی، تاریخ‌های ادعا شده در کتاب آقای فخرآور به هم نمی‌خورد و من مطمئن هستم که رهبر ایران در دانشگاه پاتریس لومومبا درس نخوانده و در آن سالها به چشم می‌دم که ایشان مدتی در زندان و تبعید بود و سفری هم به عراق داشت و در آن سالها ۲ فرزند پسرش به دنیا آمد و کنار خانواده بود …”

اما اکنون فخرآور پس از چند ماه یکی از منابعی که بر اساس آن کتاب سراسر دروغ «رفیق آیت‌ا…» تولید شده را نشان داد تا بیش از پیش بی‌پایه و اساس بودن این دروغ‌نامه مشخص شود.

«امیرعباس فخرآور» در صفحه فیسبوکش با اشاره به بخش‌هایی از کتاب خاطرات مرحوم «صادق خلخالی» که در آن به ادعاهای «اشرف پهلوی» فاسدترین عضو خاندان پهلوی اشاره و البته آن ادعاها رد شده بود، استناد کرده و در واقع ادعاهای اشرف درباره سران جمهوری‌اسلامی را به‌عنوان منبع کتاب خود قرار داده است!

حقیقت آن است که مرحوم خلخالی در صفحه ۲۹۲ کتاب خاطراتش با اشاره به داستان‌سرایی‌های «اشرف پهلوی» در دوران پس از فرار از ایران، نوشته بود: “… دیدم که اشرف پهلوی، این روسپی معروف، کتابی تحت عنوان «تسلیم‌ناپذیر» راجع به امام و یاران او نوشته و به اصطلاح مسائل ایران را تحلیل کرده و انقلاب ایران را انقلابی آمریکایی و روسی خوانده است. او هر یک را به طریقی وابسته عنوان کرده است. به نظر او، حاج سید علی خامنه‌ای، از شاگردان دانشگاه پاتریس لومومبو و آقای موسوی خوئینی، دست پرورده کمونیست‌ها در لایپزیک است.  خلاصه آنکه او نمی‌خواهد اعتراف کند که انقلاب ایران یک انقلاب اسلامی و مردم بوده است …”

تصویری از کتاب خاطرات مرحوم خلخالی

تصویری از کتاب خاطرات مرحوم خلخالی

همان‌طور که در متن و عکس فوق می‌بینید، مرحوم خلخالی به شدت ادعاهای «اشرف پهلوی» را رد و محکوم می‌کند؛ هرچند که عقل و منطق سیاسی هم خلاف ادعای اشرف نظر می‌دهد. اما فخرآور بدون تحقیق علمی و کارشناسی دقیق، تنها با استناد به سخنی که مرحوم خلخالی آن را رد کرد، به دروغ‌پراکنی درباره سران نظام جمهوری‌اسلامی پرداخته و با این روش کتابِ سفارشی و سراسر دروغ خود را نوشته است.

فخرآور در صفحه فیسبوکش در استدلالی ابلهانه که نشان‌دهنده سطح فهم و درک مخالفان جمهوری‌اسلامی است، نوشت: “… در صفحه ٢٩٢ از کتاب خاطرات خلخالی به این موضوع اشاره شده است. به این ترتیب اگر اشرف پهلوی خواهر دوقلوی پادشاه و بانوی قدرتمند ایران در دوران حکومت شاه این موضوع را می‌دانسته، پس ساواک هم از اینکه خامنه‌ای در پاتریس‌لومومبا بوده است، مطلع بود و حتما اسنادی در این زمینه وجود داشته است که گویا یک جریاتی قبل و بعد از انقلاب، اسناد ساواک در این مورد را از بین برده و یا مخفی کرده است. به هر صورت این نیز تاییدی دیگر بر صحت مطالب کتاب رفیق آیت‌الله می‌باشد”

این ضدانقلابِ صهیونیست، با استدلال آبکی خود، بیش از پیش سطح فکری پایین خود و همپالگی‌هایش را نشان داد. اگر قرار بر اینگونه ادعاها و اسناد باشد، ما هم می‌توانیم برای مثال ادعا کنیم که فخرآور در سال ۱۳۷۱ به چندین دختر تجاوز و به آنها تعرض کرد و سابقه چندین مورد سرقت در پرونده دارد و ده‌ها نفر را به قتل رسانده است!!