سیاسی بازی اصلاح طلبان در حادثه پلاسکو

گروه سیاسی- حادثه ای ناگوار که دل هر انسانی را به درد می آورد و نگاه همه به زیر آوارهاست تا شاید خبری از آتش نشانان فداکار برسد.

 

به گزارش افکارنیوز، از لحظه نخست این اتفاق، رسانه های بیگانه خط تخریب مسوولان و به ویژه شهردار و شورای شهر تهران را در پی گرفتند و از سوی دیگر سعی در القای نا امنی داشته و وانمود می کنند حادثه پلاسکو تروریستی بوده است.

 

این در حالی است که وزیر اطلاعات با حضور در محل ساختمان پلاسکو با صراحت هرگونه شائبه تروریستی بودن را رد کرد.

از سوی دیگر اما برخی رسانه های اصلاح طلب نیز با تیتر بی صاحب بودن تهران سعی کردند از موج خبری حادثه پلاسکو و شهادت آتش نشانان استفاده کرده و قالیباف را تخریب کنند.

در سه روز گذشته اعضای شورای شهر همچون چمران و پیرهادی و ... بارها اعلام کردند که در سه سال گذشته بارها به مالکان پلاسکو هشدار داده بودند اما گوشی شنوا وجود نداشته است.

هم سویی اصلاح طلبان با رسانه های معاند مساله تازه ای نیست، هرگاه اتفاقی در کشور رخ می دهد برخی ها در کشور خط رسانه هایی همچون صدای آمریکا و بی بی سی را در داخل دنبال می کنند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

اصلاح طلبان در حال فشار آوردن به قالیباف هستند اما نه به این دلیل که وی شهردار تهران است بلکه احتمال می دهند او رقیب روحانی در انتخابات باشد و از سوی دیگر به مسجد جامعی فشار آورده اند که از شورا استعفا ندهد تا با استیضاح قالیباف، برای تهران شهردار انتخاب کنند.

حادثه تلخ پلاسکو نشان می دهد برخی اصلاح طلبان تنها به فکر سیاسی بازی هستند در حالی همه مردم نگران آتش نشان ها هستند، اصلاح طلبان به دنبال منافع خود می  گردند.