تخلفات تازه در صندوق ذخیره فرهنگیان

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر با اشاره به آخرین نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هر چه در این تحقیق و تفحص جلوتر می‌رویم ابعاد سوء‌استفاده‌گری اشخاص از این صندوق گسترده‌ و عمیق‌تر می‌شود.

 

وی تأکید کرد: در روند تحقیق و تفحص مذکور به مسائل جدیدتری از تخلفات دست پیدا کرده‌ایم که نمی‌توان در حال حاضر آنها را اطلاع‌رسانی کرد و احتیاج به زمان دارد.

 

عباسی با اشاره به اینکه در روند تحقیق و تفحص مذکور متأسفانه به مسائلی که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم روبرو شدیم، اظهار داشت: متأسفانه طبق بررسی‌های ما فعالیت بانک سرمایه در فرایند این تحقیق و تفحص به هم ریخته و غیراصولی مشاهده می‌شود.

 

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا روند بازداشت افراد در این پرونده همچنان ادامه دارد یا خیر گفت: قوه قضاییه مشغول اقداماتی در این رابطه است و ما هم در چهارچوب وظایف خود به برخی مسائل می‌پردازیم. 

 

عباسی در پایان تأکید کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر با توجه به اطلاعات  و آمار به دست آمده بتوانیم جمع‌بندی‌های لازم را برای این تحقیق و تفحص داشته باشیم و گزارش آن را به مجلس ارائه کنیم.