فراکسیون امید روی کاندیداتوری آقای روحانی اجماع دارند

سیده حمیده زرآبادی نماینده فراکسیون امید در شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سؤالی درباره کاندیداتوری پزشکیان و مطهری برای آنچه ضربه‌گیر کردن روحانی در انتخابات 96 خوانده شده، گفت: اطلاعی از اینکه قرار است آقای پزشکیان یا آقای مطهری به عنوان گزینه‌های ضربه‌گیر کاندیدا شوند ندارم و ما در فراکسیون امید چنین موضوعی را بررسی نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه فراکسیون امید در بحث ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری راهبرد حمایت از روحانی را مدنظر دارد، گفت: ما تاکنون حمایت قطعی از آقای روحانی را بررسی نکرده‌ایم، اما به نظر بنده اعضای فراکسیون امید روی کاندیداتوری آقای روحانی اجماع دارند و این اجماع مبانی رفتار انتخاباتی فراکسیون امید در انتخابات خواهد شد.

نماینده فراکسیون امید در شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سؤالی درباره درخواست روحانی برای کاندیداتوری اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 برای حمایت از او، تصریح کرد: من این موضوع را نشنیدم و اطلاعی از آن ندارم.

به گزارش تسنیم، برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب به نقل از رئیس‌جمهور نوشتند که روحانی خواستار کاندیداتوری برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌‌جمهوری شده تا در پاسخ به منتقدان و رقبا، نقش ضربه‌گیر را ایفا کنند.