روحانی خسته است و انگیزه کار ندارد/ رای به روحانی یعنی چند برابر شدن مشکلات

گروه سیاسی- جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری روز سختی برای حسن روحانی رئیس جمهور خواهد بود، گفت: مردم از عملکر رئیس جمهور و دولت وی رضایت ندارند. دولتمردان و شخص رئیس جمهور خسته هستند و انگیزه کار ندارند.

وی با بیان اینکه بیکاری، رکود و مشکلات اقتصادی از عمده ترین مشکل فعلی مردم است، گفت: اگر در انتخابات روز 29 اردیبهشت مردم دوباره به روحانی رای دهند، مشکلات موجود چند برابر می شود و آمار بیکاری نه تنها کاهش نمی یابد بلکه بر صف بیکاران و جوانان جویای کار افزوده خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: همچنین با رئیس جمهور شدن روحانی نه تنها شاهد رشد در کشور نخواهیم بود بلکه سرمایه گذاری هم کاهش می یابد.

کریمی قدوسی  با تاکید بر اینکه واردات بی رویه کالا و بخصوص قاچاق، تولیدات داخلی را به نابودی کشانده و تولیدکنندگان را ورشکست کرده، افزود: بعنوان مثال چندی پیش اینجانب از کارخانه تولید اسید سولفوریک استان خراسان رضوی که بعنوان ماده اصلی کمپوتها و مواد نگهدارنده استفاده می شود، بازید کردم. این کارخانه صدرصد نیاز داخل را تامین و دو سوم محصول آن هم باید صادر شود اما به دلیل واردات از چین، انبارهای این کارخانه پر از محصول تولید شده است و خریداری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: این کارخانه یک نمونه ای از صدها و هزاران کارخانه و کارگاههای تولید داخل است که به سمت تعطیلی رفتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  مشکل اصلی شخص روحانی است. مردم باید این افراد بی انگیزه و خسته را کنار بگذارند.

کریمی قدوسی گفت: باید شرایطی در کشور فراهم شود و مردم با رای خود یک دولت انقلابی سر کار بیاورید. تا هم مجلس، هم دولت و هم مردم  در یک هماهنگی کامل مشکلات را کاهش دهند.

وی افزود: حل نشدن مشکلات کشور به عملکرد مدیران برمی گردد. رئیس جمهور بی انگیزه است و کم کار می کند.

انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود و کاندیداهای این انتخابات از 22 تا 26 فروردین می توانند در انتخابات ثبت نام کنند.