برگزاری صبحگاه مشترک ارتش با حضور امیر حیدری

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نمونه ارتش که در مرکز پشتیبانی شهید امانی برگزار شد

با نثار درود به روح امام خمینی (ره) ، شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، گفت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که به ما نعمت ولایت را عطا فرمودند تا در این محل جمع شده و  یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم .

وی با تاکید براینکه ارتش یار و خدمتگزار ملت ایران است گفت: اقتدار امروز و فردای ارتش به برکت وجود امام خمینی(ره) و جانشین برحق ایشان است

امیر حیدری در خصوص تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جهان گفت: تفاوت مشروعیت نیروهای نظامی ایران با سایر نیروها این است که همه ارتش ها مشروعیت خود را از قانون می گیرند اما ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر قانون تحت ولایت فقیه و به واسطه آن خداوند متعال هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تفاوت دیگر نیروهای مسلح ایران با سایر نیرو های مسلح جهان را این دانست که ارتش ما حافظ تاج تخت پادشهان و امیران نیست و تحت ولایت فقیه حافظ دین خدا و پرچمدار اسلام است.

وی در پایان ، شرط ماندگاری با افتخار را ثبات قدم در راه خداوند و اطاعت محض از ولایت دانست.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد و یگانهای منتخب از جلوی جایگاه رژه رفتند.