میرسلیم: مشکل اقتصاد و تولید بخاطر نبود مدیریت نه نداشتن رابطه با آمریکا

سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم صبح امروز (دوشنبه 11 اردیبهشت) با سفر به استان قم ضمن بازدید از مجتمع صنعتی شکوهیه در جمع کارگران این مجتمع حضور یافت.

وی در این بازدید ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و همچنین فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: امسال روز چهارم شعبان با روز کارگر مقارن شده است. حضرت عباس (ع) کاری بر مبنای ایمان، تقوا، عشق، وفاداری، صمیمیت و عقل انجام داد.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما امروز چیزی برای پیشرفت کم نداریم و اگر مشکلی در حوزه اقتصاد و تولید پیدا کردیم به خاطر نبود مدیریت است. وقتی دولت وقتی جایی سرمایه گذاری شده است و استعدادهایی مشغول فعالیت هستند نباید مانعی برای آن ایجاد کند. امروز معنا ندارد مهندس و کارگر مهاجرت کند و به پیشرفت صنایع خارجی‌ها کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: قابلیت‌ها و امکانات خدادادی ما اصلاً قابل‌مقایسه با کشورهای اطرافمان نیست. ما در کشورمان نیروی انسانی خوبی داریم ولی متأسفانه شاهد این هستیم که کالای ترکیه‌ای از مرز بازرگان وارد کشور می‌شود؛ این جز سومدیریت چیزی دیگری نیست.

میرسلیم با بیان اینکه ما باید به گونه تولید و صنایع را مدیریت کنیم که هیچ تحریمی نتواند ما را تهدید کند، افزود: ما می‌توانیم با مدیریت صحیح، هم نیاز داخلی را تأمین کنیم و هم صادرات داشته باشیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: ما نیازمند آمریکا نیستیم زیرا آنها باید قدر ما را بدانند. امروز ایرانیان به صلح و امنیت جهانی کمک زیادی می‌کنند.

وی با اشاره ضرورت موضوع کیفیت در تولید،‌ گفت: ما ضمن کمیت کار و تولید باید به کیفیت هم توجه کنیم زیرا در این شرایط در رقابت با سایر کشورها کم می‌آوریم. ما باید نسبت به کیفیت تولید تعصب داشته باشیم چراکه رتبه جهانی ما به کیفیت مربوط است. ارزش انسان به کار و کیفیتی است که انجام می‌دهد بنابراین اگر شما کارگران کارتان را قربه الی الله انجام دهید عین عبادت و نماز برای شما حساب می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیشنهادات کارگران می‌تواند به کیفیت تولید کمک کند، گفت: در این شرایط کارخانه‌ای زنده و پیشرو خواهیم داشت چراکه فکر زنده باعث پیشرفت خواهد شد و سطح کیفیت و بهره‌وری افزایش خواهد یافت.