اهانت کنندگان به امام رضا (ع) در ستاد روحانی بودند/ وعده های قالیباف امکان پذیر است

گروه سیاسی- محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز با بیان اینکه در مناظره روز جمعه اخلاق انتخاباتی و انصاف رعایت نشد، گفت: آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که کاندیدای انتخابات شده در این مناظره اعلام کرد که حمله کنندگان به سفارت عربستان در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها فعالیت دارند. حرف ما این است که حمله کنندگان به سفارت عربستان معلوم نیست در ستاد آقای قالیباف باشند اما اهانت کنندگان به امام رضا (ع) در ستاد آقای روحانی بودند و اصلا از پشت تریبون مراسم داخل ستاد  به امام معصوم (ع) توهین شد.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی قالیباف مبنی بر ایجاد پنج میلیون شغل در جامعه افزود: آقای قالیباف فردی توانمند است و می تواند این وعده را محقق کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه ایجاد شغل در جامعه و مقابله با بیکاری یکی از مولفه های سیاست اقتصاد مقاومتی است، افزود:  برای حذف بیکاری در جامعه باید 10 میلیون شغل ایجاد شود.

ابطحی اضافه کرد: اینکه آقای قالیباف می گوید که در طول چهار سال پنج میلیون شغل ایجاد می کند، امکان پذیر است. اگر پنج میلیون شغل ایجاد کنیم در چهار سال آینده، تازه نرخ بیکاری همینی بوده که است. 

وی اضافه کرد: همه مسئولین و دست اندرکاران نظام و همچین قوای سه گانه باید تلاش کنند تا علاوه بر ایجاد پنج میلیون شغل، بیکاری بطور کلی از بین برود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: آقایانی که ایجاد پنج میلیون شغل را ناممکن می دانند یعنی برای اداره آینده کشور، اداره امور، مقابله با بیکاری هیچ برنامه ای ندارند.

ابطحی گفت: هر دولتی که بر سر کار بیاید و هر فردی که پیروز انتخابات باشد، باید به فکر حل معضل بیکاری باشد و گرنه هر روز بر خیل عظیم بیکاران افزوده می شود.