توصیه نامزد سابق ریاست جمهوری به هواداران قالیباف و رئیسی

غلامعلی حداد عادل نایب‌رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، درباره نامزدهای این جبهه در انتخابات و تلاش برخی رسانه‌ها برای القای اختلاف میان آن‌ها، اظهار داشت: هرکدام از دو نامزد محترمی که از سوی جبهه مردمی به ملت ایران معرفی‌شده‌اند، دارای امتیازات و توانایی‌های خاص خود هستند و طبعاً در بین نیروهای انقلاب طرفدارانی دارند.

حداد عادل ادامه داد: نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این است که هر دو نامزد، کاندیدای جبهه هستند و توصیه ما به همه دلسوزان و همه‌کسانی که تلخی تفرقه را درگذشته احساس کرده‌اند و بر تفرقه تأسف خورده‌اند، این است که از هرگونه تخریب در میان نامزدهای جبهه خودداری کنند.

نایب‌رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر همین اساس افزود: اگر نظر برخی به طرفداری از یکی از این دو نامزد است، باید هم‌سویی، هماهنگی و همکاری با طرفداران نامزد دیگر را واجب بدانند.

وی تأکید کرد: باید مراقب بود که در دام کسانی که نفع خود را در ایجاد بدبینی و اختلاف میان طرفداران این دو نامزد می‌دانند، نیفتیم

حداد عادل با اشاره به عملکرد دولت یازدهم و برنامه‌های ایجابی رئیسی و قالیباف برای تغییر وضع موجود، تصریح کرد: ما کاملاً به نتیجه تلاش‌ها امیدوار هستیم و ان‌شاءالله آنچه در انتخابات 29 اردیبهشت رقم خواهد خورد، به سود ملت ایران باشد.