پز تبلیغاتی روحانی با پروژه‌های خودرویی

به گزارش افکارنیوز، خودروی فرانسوی پژو 2008 که قرار بود سال گذشته رونمایی شود، اما به طرز عجیبی رونمایی این خودرو به روزهای قبل از انتخابات موکول شد.

تولید انبوه دو خودرو دناپلاس و پژو2008 دیروز با حضور رییس‌جمهور آغاز شد. حسن روحانی در این مراسم گفت برای نخستین‌بار صنعت خودرو کشور وارد رقابت جهانی شده و 30 درصد خودروها به دنیا صادر می‌شود. بنا به اعتقاد وی، صنعت خودرو ایران امروز وارد گام‌های نو و تحولات جدیدی می‌شود؛ به طوری که ما امروز در صنعت خودرو سرمان را بالا نگه می داریم و وارد تحولات جدیدی می‌شویم.

این در شرایطی است که به نظر می‌رسد دولت یازدهم از این خودروی فرانسوی استفاده ابزاری کرده و در روزهای قبل از انتخابات و برای جمع کردن رأی، به جمع خودروسازان می‌روند.

این موضوع حتی در یک ماه و نیم گذشته در سایر پروژه‌ها نیز مشاهده می‌شد؛ از جمله پروژه ستاره خلیج‌فارس.

در این خصوص، حسین هاشمی‌تختی‌نژاد، نماینده مردم بندرعباس در مجلس با تاکید بر این‌که افتتاح‌های روحانی تبلیغانی است، گفته است: «برای مثال، پروژه ستاره خلیج فارس باید ۶ ماه پیش افتتاح می شد و ۳ بار اعلام شد که رئیس جمهور برای افتتاح این پروژه به استان هرمزگان سفر می کند.»

اما در شرایطی که افتتاح طرح‌ها باعث شائبه انتخاباتی آن شده است، با این وجود رییس دولت یازدهم به صراحت اعلام کرده برای افتتاح طرح‌های تکمیل شده یک روز هم صبر نمی‌کنیم.