قالیباف در دفاع مقدس، نیروی انتظامی و شهرداری تهران مدیری موفق بود/ همه وعده هایش را عملی می کند

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  افکار نیوز با بیان اینکه محمد باقر قالیباف نشان داده که در هر جا بوده، منشاء اثر شده است، افزود: ایشان در مناصب و پست هایی که بوده و مسئولیت هایی که داشته چه در زمان جنگ و دفاع مقدس، چه در زمانی که در نیروی انتظامی مسئولیت داشته و در حال حاضر که در شهرداری تهران است، همواره خدمات ارزشمندی داشت.

وی افزود: بعنوان مثال در زمانی که قالیباف فرمانده نیروی انتظامی بود خدمات شایسته ای انجام داد و پلیس 110 یکی از همین خدمات وی به مردم است که آثار و برکات آن هنوز در کشور و در امنیت جامعه وجود دارد و با یک تلفن شهروندان از بسیاری از آسیب ها و مشکلات جلوگیری می شود.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ایجاد 20 هزار هکتار فضای سبز و جنگل کاری در اطراف تهران را از دیگر اقدامات خوب قالیباف در شهرداری تهران ذکر کرد و گفت: 20 هزار هکتار فضای سبز یعنی قدرت و توانمندی یک مدیر.

موسوی لارگانی با اشاره به شعارهای انتخاباتی قالیباف از جمله ایجاد پنج میلیون شغل در کشور گفت: قالیباف نشان داد که به وعده ها و قول هایش پایبند است و در پی اجرای آن خواهد بود.

وی افزود: اگر زمینه فعالیت به برخی از صنایع داده شود، نه تنها پنج میلیون شغل، بلکه امکان ایجاد بیش از پنج میلیون شغل هم در کشور وجود دارد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در همین راستا به ظرفیت هایی که در صنعت فرش دستباف وجود دارد، اشاره کرد و گفت: صنایع فرش دستباف ارزآوری خوبی دارد. ضمن آنکه می تواند اشتغال خوبی ایجاد کند، هم بازار داخلی دارد و هم بازار خارجی.

موسوی لارگانی تصریح کرد: اگر دولت از این صنعت حمایت کند با سرمایه گذاری اندک، می توان زمینه اشتغال خیلی ها را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه مثلا  با 15 تا 20 میلیون تومان می توان شغل ایجاد کرد، افزود: در یک دار قالی چهار نفر می توانند کار کنند. البته لازم است دولت در این زمینه از صادرات با دادن مشوق های صادراتی کمک کند نه اینکه موانع را روز به روز بیشتر کند.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین دولت می تواند با توجه به صنایع دیگر در کشور، زمینه های اشتغال بسیاری از جوانان و مردم را فراهم کند و بیکاری را از بین ببرد که این به همت و توانایی رئیس جمهور اینده بستگی دارد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری 2 نامزد دارند، افزود: آیت اله رئیسی و دکتر قالیباف نامزدهای اصولگرایان هستند که قرار است تا پایان مناظرات در صحنه باشند و بر اساس نظر سنجی و مشخص شدن اقبال رای آوری، یک نامزد در صحنه باقی بماند.

وی تاکید کرد: در انتخابات گذشته ریاست جمهوری، به دلیل عدم اتحاد بین اصولگرایان و پخش شدن آرا، با اختلاف 250 هزار رای نتیجه انتخابات را واگذار کردند و انشاله در این دوره اتحاد حاصل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: به نظر اینجانب نامزد نهایی اصولگرایان، در همان مرحله اول انتخابات پیروز خواهد شد و بر عکس برخی تحلیل ها انتخابات 2 مرحله ای نخواهد بود.