اعلام حمایت ستاد مردمی رویش‌های انقلاب از قالیباف

امیر میثم نیکفر رئیس ستاد مردمی رویش‌های انقلاب در نشست خبری که امروز برگزار شد، ضمن اعلام حمایت این ستاد از محمدباقر قالیباف در انتخاب ریاست جمهوری گفت: معضل امروز مدیریت کشور این است که انقلاب در سیاست، اقتصاد و فرهنگ وارد نشده لذا باید در این حوزه‌ها کار انقلابی کرد.

وی افزود: ستاد مردمی رویش‌های انقلاب متشکل از جوانانی است که متولد دوران جنگ و انقلاب است و در شرایط فعلی حضور جوانان انقلابی در مدیریت کشور حلقه مفقوده‌ای است که می‌تواند مشکلات را حل کند.

رئیس ستاد مردمی رویش‌های انقلاب ادامه داد: محمدباقر قالیباف جوانترین کاندیدای این دوره است و آزمون انقلاب، جنگ و مدیریت را به خوبی پس داده است.

نیکفر گفت: حسن روحانی در 4 سال گذشته دولت‌هراسی را نسبت به دولت قبل ایجاد کرد و به هیچ کدام از وعده‌هایش عمل نکرد و الان هم فکر می‌کند با زدن دولت قبل می‌تواند رای بیاورد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: 5 برابر پولی که قرار بود از برجام حاصل شود نقدینگی ایجاد شد اما این نقدینگی به کجا رفته است. این نقدینگی در بانک‌ها محبوس شده و به دست تولیدکننده نرسیده است.

رئیس ستاد مردمی رویش‌های انقلاب با اشاره به مسن بودن دولت فعلی گفت: وقتی آقای قالیباف می‌گوید نمی‌شود با مدیریت 60 سال قبل کشور را اداره کرد منظورش استفاده از جوانان در دولت آینده است.

نیکفر ادامه داد: از طرفی کابینه دولتی که وزرایش بالای 700 میلیارد دارای دارند نشان می‌دهد که آن وزرا تکنوکرات هستند. لذا تفکر تکنوکراتی باید خشکیده و تفکر انقلابی جایگزین آن شود.

وی تصریح کرد: دولت فعلی از احساسات مردم اصلاح‌طلب نیز سواستفاده می‌کند و دولت شعار است. آقای روحانی بگوید برای شعارهایش چه کرده است و حتی اگر اهل تسنن در دولت فعلی سهمی ندارد مقصر خود دولت است نه دیگران.

رئیس ستاد مردمی رویش‌های انقلاب در پایان اظهار داشت: دفاتر این ستاد در تمام استان‌ها فعال می‌شود و همایش رویش‌های انقلاب هفته آینده برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری همایش احزاب اصولگرا توسط جمنا در روز چهارشنبه خبر داد.