تذکر نماینده مجلس به روحانی برای استفاده از امکانات دولتی

 تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (20 اردیبهشت ماه 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به رئیس جمهور خواستار توجه جدی به مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید و شفاف‌سازی، نحوه عزل و نصب مدیران در این حوزه شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد: ستادهای انتخاباتی جنابعالی برخلاف قوانین و مقررات از اماکن و امکانات دولتی جهت تبلیغات استفاده می‌کنند و همچنین در تذکر دیگری به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت نابسامان سهامداران و مالباختگان شرکت‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری کاسپین، ثامن‌الحج، پردیسان و آرمان شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار پرهیز از ایجاد شوک و ایجاد قیمت کاذب در بازار مسکن شد.

الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در تذکری به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد عنوان کرد: علیرغم تصویب مجلس و اجازه به بانک‌ها برای تقسیط معافیت جرایم دیرکرد و سود وام‌های خرد (زیر یکصد میلیون تومان) متأسفانه اکثر بانک‌ها اقدام به این کار نمی‌کنند.

سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر به وزیر اقتصاد لزوم تصویب فهرست کالاهای یارانه‌ای برابر تبصره 2 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به وزیر کشور لزوم تسریع در تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین حریم حفاظتی امنیتی اماکن و تأسیسات کشور را را متذکر شد.