اعلام آمادگی نمایندگان اقتصادی رئیسی برای مناظره

روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سیدابرهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی اطلاعیه ای، از آمادگی نمایندگان اقتصادی وی برای مناظره در هر زمان و مکانی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«به دنبال انتشار اخبار کذب از سوی برخی رسانه های منتسب به دولت مبنی بر لغو مناظره های اقتصادی به دلیل عدم آمادگی نمایندگان سایر کاندیداها از جمله دکتر رئیسی، به اطلاع ملت عزیز می رساند:

حجت الاسلام دکتر رئیسی از بدو ورود به عرصه انتخابات، برنامه مدونی برای تحول در عرصه اقتصاد آماده کرده و تیم اقتصادی ستاد ایشان برای هر گونه مواجهه و مناظره با نمایندگان سایر کاندیداها چه در صداوسیما و چه هرجای دیگر آمادگی کامل دارد.

در همین راستا چندی پیش نمایندگان ستاد دکتر رییسی در همه حوزه های اقتصادی برای حضور در برنامه های مناظره رادیویی کتبا معرفی شدند اما به دلیل عدم آمادگی کاندیداهای دولتی این مناظره ها لغو شد.

از مسئولان سازمان صداوسیما انتظار می رود به جای انفعال محض در برابر دولت، صراحتا پشت پرده لغو مناظره های اقتصادی را به اطلاع مردم برسانند و یا اگر جسارت چنین کاری را ندارند زمان های مشخصی را طی روزهای آینده به عنوان موعد برگزاری مناظره های اقتصادی مشخص کنند تا هر یک از ستادهای کاندیداها که آمادگی دارد، نمایندگان خود را برای حضور در این برنامه ها تعیین و اعزام کند.

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.»