روحانی نقدهای دلسوزانه را سرکوب کرد

رضا روستا آزاد فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به الویت های دولت دوازدهم اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهدافی که دولت باید پیگیر آن باشد، مسئله معیشت مردم و اقتصاد است. بیکاری در حال حاضر بسیار آزاردهنده شده و در مواردی به حدی است که مردم گرسنه می خوابند. 

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه دولت به مساله فرهنگ گفت: مساله فرهنگ بسیار موضوع مهمی است که در این زمینه تجهیز صدا و سیما به توانمندی های جدید برای مقابله و رقابت با کانون های مستقر در آمریکا و جاهای دیگر، اهمیت زیادی دارد.

روستا آزاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت آینده چه قدر می تواند از همه ظرفیت ها برای اداره امور کشور بهره ببرد گفت: آقای روحانی در دوره قبل درباره استفاده از ظرفیت های مختلف صحبت کرد اما در عمل طور دیگری شد. 

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: آقای روحانی نه تنها از ظرفیت های مختلف استفاده نکرد بلکه هر گونه نقد دلسوزانه را با الفاظ مختلف و روش های ناپسند سرکوب می کرد.

وی در همین باره تاکید کرد: این مساله در ملاء عام اتفاق می افتاد؛ دولت در لایه های پایین مدیریتی نیز کمترین ندای متفاوت با راه و رسم خود را سرکوب می کرد.