رؤسای مجالس مجارستان و قبرس حادثه تروریستی تهران را تسلیت گفتند

 «لاسلو کوور» رئیس مجلس ملی مجارستان ضمن صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حملات تروریستی به حرم امام‌خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرده و جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان را در این حادثه تسلیت گفت.

«لاسکو کوور» رئیس مجلس ملی مجارستان در این پیام گفته است: این حادثه بار دیگر ثابت کرد که خشونت و ترور هیچ مرز مادی و معنوی‌ نمی‌شناسد و نهادهای دموکراتیک ما، مردم ما و صلح و آرامش جامعه ما، همگی در معرض تهدید آن هستند. این وظیفه مشترک ماست که به نیروهای علیه ترور و حامیان آن که روابط بین‌المللی را مسموم کرده و باعث تضعیف صلح در زندگی روزمره ما شده است، ملحق شویم.

همچنین «دیمیتریس سیلوریس» رئیس مجلس نمایندگان جمهوری قبرس نیز در پیامی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حملات تروریستی به حرم امام‌خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرده و مراتب همدردی خود را با رهبر معظم انقلاب، مردم ایران و خانواده‌های داغدار اعلام کرده است.

وی در این پیام، تعهد جمهوری قبرس بر مبارزه با تروریسم را مورد تأکید قرار داده و مبارزه جمعی، سریع و قاطع با این پدیده شوم را مورد تائید قرار داده است.