عربستانی‌ها تمامی شروط ایران را برای اعزام حجاج پذیرفته‌اند

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه 18 تیر) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه که مسئولانی از سازمان حج و زیارت، وزارت ارشاد، امور خارجه، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس حضور داشتند، مسئله اعزام حجاج در سال جاری به سرزمین وحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه بحث‌ها حول محور نحوه اعزام و تضمین امنیت حجاج برای اعزام به سرزمین وحی بود، افزود: در این جلسه مقدمات و اقداماتی که برای مراقبت از حجاج از سوی سازمان‌های مربوطه در نظر گرفته شده، بررسی شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه مسئولان حج و زیارت در جلسه امروز اعلام کردند که تمامی تضمین‌های لازم برای اعزام حجاج به سرزمین حج از عربستانی‌ها اخذ شده، ادامه داد: مسئولان حج و زیارت اعلام کردند امسال حج آرامی را در پیش خواهیم داشت و امنیت و سلامت حجاج از سوی سعودی‌ها تضمین شده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: مسئولان سازمان حج و زیارت در جلسه امروز اعلام کردند، عربستانی‌ها تمامی شروط ایران را برای اعزام حجاج پذیرفته‌اند.