اذعان رئیس‌جمهور به بدعهدی‌های آمریکا بیان واقعیت است

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به اظهارات روحانی مبنی بر نقض روح و متن برجام، اظهار داشت: واقعیت این است که روحانی بعد از مدت‌ها به این موضوع اعتراف کرده است در حالی که قبلا همواره از این مسئله دفاع می‌کرد و تاکید داشت تحریم‌ها برداشته شده است.

ابراهیمی ادامه داد: اکنون که عهدشکنی آمریکا به اوج خود رسیده است، طبیعی است باید نسبت به بدعهدی آمریکا اعتراف کنند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب از روز اول مذاکرات بر برعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تاکید داشتند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نیروهای حزب‌اللهی همواره تاکید داشتند که آمریکا قابل اعتماد نیست اما پذیرش این مسئله از سوی دولتی‌ها دشوار بود، یادآور شد: خوشبختانه  موضع اخیر آقای روحانی درباره آمریکا بیان واقعیت است.

وی تصریح کرد: متاسفانه با اتفاقی که افتاده نه تنها روح و متن برجام از بین رفته است بلکه تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اضافه شده و قطعا در این شرایط باید با آنچه آمریکا انجام داده‌ است، مقابله کرد.

ابراهیمی به لزوم رایزنی با سایر کشورها درباره سیاست‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: باید در جایی جلوی پیشروی یکه تازی‌های آمریکا مسدود شود و از این رو دولت و مجلس باید اقدامات لازم را برای این مقابله به مثل انجام دهند.