وزرای پیشنهادی به فراکسیون «نمایندگان‌ولایی» می‌روند

سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به جزئیات برگزاری جلسات فراکسیون نمایندگان‌ولایی با وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در هفته جاری گفت: بر اساس زمانبندی مقرر شده تا این فراکسیون  صبح یکشنبه (22 مردادماه) با وزرای پیشنهادی 1.«امور خارجه» و 2. «نیرو» جلسه داشته باشد.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: همچنین قرار است بعد‌از‌ظهر روز یکشنبه اعضای فراکسیون میزبان وزرای پیشنهادی 3. «صنعت، معدن و تجارت» و 4. «دادگستری» باشند.

سخنگوی«فراکسیون نمایندگان ولایی» ادامه داد: بر اساس این زمانبدی،  وزاری پیشنهادی 5. «کشور» و 6. «آموزش و پرورش» صبح روز دوشنبه(23 مردادماه) میهمان فراکسیون نمایندگان ولایی خواهند بود تا به سوالات نمایندگان درباره برنامه های خود برای 4 سال آتی کابینه دوازدهم پاسخ دهند.

وی افزود: همچنی وزرای پیشنهادی 7. «امور اقتصاد و دارائی»، 8. «نفت» و 9. «فرهنگ و ارشاد اسلامی» نیز صبح روز سه شنبه(24 مردادماه) با حضور در مجلس شورای اسلامی میهمان جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی خواهند بود و برنامه های خود را برای 4 سال آتی شرح خواهند داد.

نقوی حسینی در ادامه بیان داشت: همچنین در ادامه این نشست‌ها مقرر شد تا وزرای پیشنهادی 10.«اطلاعات»، 11. «جهاد کشاورزی» و 12. «ارتباطات و فناوری اطلاعات» در روز چهارشنبه(25 مردادماه)  میهمان فراکسیون نمایندگان ولایی باشند.

سخنگوی «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همچنین مقرر شده وزرای پیشنهادی 13. «ورزش و امور جوانان» و 14. «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» اجتماعی صبح روز پنجشنبه(26 مردادماه) در جلسه فراکسیون حضور می یابند و درباره برنامه‌های خود صحبت می‌کنند.

کابینه دولت 18 وزیر دارد که رئیس جمهور 17 وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرده است.