بطحایی اهل تعامل است

محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه) پارلمان، به عنوان موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: اگر قرار باشد تحولی در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد، این امر نیازمند عزم ملی است، به این معنا که همت و حمایت همگان، نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور، سازمان برنامه و بودجه و همه دستگاه‌های کشور را می‌طلبد.

وی افزود: مردم از همه کاستی‌ها و کم‌کاری‌های برخی از وزرا و مدیران دولت یازدهم آگاه بودند و از برخی فرصت‌سوزی‌ها اطلاع داشتند، اما صحبت‌های آقای روحانی در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری را شنیدند و دست از گلایه شستند و به میدان آمدند.

بیرانوندی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز آقای روحانی در پیشگاه مردم و نمایندگان ملت شریف ایران، آموزش و پرورش را که مهمترین و بزرگ‌ترین وزارتخانه این کشور نامید که این حرف مورد تایید ماست.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس تأکید کرد: برخی نمایندگان مجلس طی چند روز گذشته از بنده درباره آقای بطحایی سوال می‌کردند و می‌خواستند بدانند دولت چه مقدار از وی حمایت خواهد کرد، چرا که ما نیازمند تحول در این وزارتخانه هستیم و به صحبت‌های آقای روحانی نیز اعتماد می‌کنیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای بطحایی مردی با اخلاق، اهل تعامل و دارای سوابق کاری درخشان است، او از مدرسه و کلاس درس کار خود را آغاز کرده و امروز به مدیری کارآمد و با تجربه تبدیل شده است.