اهمیت انتقاد به عملکرد دولت دوازدهم

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه آزادی نقد جزء اساسی‌ترین و اصلی‌ترین حقوق انسانی و زیربنای عدالت اجتماعی است، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با شعار بنیادین "استقلال، آزادی جمهوری اسلامی" آغاز شد و طبعا استقلال به معنای آ‌زادی از یوغ بیگانگان و آزادی به معنای آزادی از استبداد و جمهوری اسلامی به معنای نظامی مبتنی بر آزادی مردم و رعایت ارزش‌های اسلامی است.

دبیر کل حزب آزادی با تأکید بر اینکه آحاد مردم و به ویژه نخبگان چه در بین اصول گرایان و چه در بین اصلاح طلبان باید این شرط اساسی تداوم انقلاب اسلامی را که بر آزادی و آزادی در نقد استوار شده را حمایت کنند، اظهار داشت: با چنین رفتاری هیچ کس به خود جرأت نخواهد داد که آزادی را نقد کرده و یا آن را محدود کند.

محتشمی با بیان اینکه آزادی از یوغ بیگانه و آزادی نقد موجب پیشرفت و اوج گیری نظام خواهد شد، خاطرنشان کرد:‌ پیشرفت کشور و تمدن سازی کشور در پیوند آزادی و دین داری استوار است و پیوند این دو اوج‌گیری و تمدن سازی در ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه کابینه دوازدهم دولت نه حداقلی و نه حداکثری است، گفت: این دولت حد متوسط است و امیدوارم روحانی بتواند نقاط کور کابینه را با استفاده از مشاوران نخبه پر کند و خلأهایی که در مدیریت آینده کشور به وجود می‌آید را برطرف سازد.