تشکّل‌های دانشجویی ایران: نُجَباء افتخار امت اسلامی است

دفتر تحکیم وحدت اسلامی به نمایندگی از تشکّل‌های دانشجویی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای، اقدام کنگره آمریکا را محکوم و از مقاومت اسلامی نُجَباء حمایت کرد.

در این بیانیه که امروز دهم آذرماه صادر و در نماز جمعه سراسر کشور توزیع شد، آمده است: اقدام ضد انسانی و تروریستی آمریکا، در تروریستی اعلام کردن جنبش اصیل نُجَباء در عراق که سال‌ها در صف اول مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه قرار دارد، بیانگر این است که بزرگترین بازنده‌ی شکست داعش، خود آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی بوده است.

بیانیه مزبور افزوده است: در واقع به جای تقدیر از مقاومت اسلامی نُجَباء به پاس ایثار، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های چندین ساله‌اش، در اقدامی مضحک آن را تروریستی خواند. البته این اقدام خصمانه واشنگتن علیه نُجَباء تازگی نداشته و نخستین بار نیست، بلکه ۹ سال قبل نیز دبیرکل آن شیخ اکرم الکعبی در لیست سیاه ایالات متحده قرار گرفت.

نجبا

در این بیانیه تصریح شده است: ما ایرانیان نیز در کنار مردم عراق، سوریه، پاکستان و لبنان که حمایت خود را از مقاومت اسلامی نُجَباء اعلام و اقدام کنگره آمریکا را محکوم کردند؛ تمام قد می‌ایستیم چراکه امروز نُجَباء، در کنار الحشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان، انصار الله یمن، حماس و جهاد اسلامی فلسطین و... افتخار امت اسلامی است و روزی خواهد رسید که کلیه‌ی جریان‌های محور مقاومت در قدس اشغالی نماز جماعت برپا نمایند. آنروز دیر نخواهد بود.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پس از گذشت هفت سال از فتنه‌ی طراحی شده‌ی دشمن جهت بی‌ثبات سازی و بحران سازی در منطقه و ایجاد یک حاشیه‌ی امن برای رژیم منحوس صهیونیستی، هم چنین شکل دادن به گروه تروریستی داعش با اهدافی از قبیل ارائه‌ی تصویری منفی از دین مبین اسلام، راه‌اندازی جنگ و خونریزی در جهان اسلام و به حاشیه راندن مسئله‌ی آزادی فسطین، در حال حاضر با ریشه کن شدن این شجره‌ی خبیثه‌ی غرس شده به دست طواغیت، جهان اسلام با گذر از این پیچ تاریخی، مانع بزرگی را در مسیر اعتلای اسلامی و نیل به تمدن نوین اسلامی پشت سر گذاشته است. آزادسازی شهرهای تحت قلمرو داعش در عراق و سوریه توسط سربازان و فرماندهان ارتش جهانی اسلام با ملیت‌های مختلف، به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ افتخارات امت اسلامی ماندگار خواهد شد.

اما در این میان، ریشه کن شدن یکی از گروه‌های تروریستی که اکثریت کشورهای جهان از جنایات وحشیانه‌ی آن به ستوه آمده بودند، ظاهرا به مذاق برخی حامیان آن‌ها خوش نیامده است. در فضایی که نابودی داعش در عراق و سوریه یک دستاورد بزرگ برای بشریت است و باید در برابر بانیان این آزادسازی، جهانیان سر تعظیم فرود آورند، چرا که اقدامات تروریستی داعش، اروپا و آمریکا را نیز در نوردیده بود، اما به یکباره شاهد هستیم ایالات متحده آمریکا که خود پشتیبان اصلی این گروه تروریستی بود، بر خلاف ادعاهای دروغین همیشگی خود مبنی بر مبارزه با تروریسم، به یکباره یکی از جنبش‌های اصلی و تاثیر گذار در جریان مبارزات علیه خلافت داعش را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد.

اقدام ضد انسانی و تروریستی آمریکا، در تروریستی اعلام کردن جنبش اصیل نُجَباء در عراق که سال‌ها در صف اول مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه قرار دارد، بیانگر این است که بزرگترین بازنده‌ی شکست داعش، خود آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی بوده است و بار دیگر بر جهانیان سیاست‌های دوگانه و دروغین آمریکا به اثبات رسید. در واقع به جای تقدیر از مقاومت اسلامی نُجَباء به پاس ایثار، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های چندین ساله‌اش، در اقدامی مضحک آن را تروریستی خواند. البته این اقدام خصمانه واشنگتن علیه نُجَباء تازگی نداشته و نخستین بار نیست، بلکه ۹ سال قبل نیز دبیرکل آن شیخ اکرم الکعبی در لیست سیاه ایالات متحده قرار گرفت.

 

تروریستی اعلام کردن جنبش نُجَباء در این برهه زمانی، در واقع ترویست بودن خود آمریکا را بار دیگر به منصه‌ی ظهور گذاشت و این جنبش مردمی را برای جهان اسلام عزیزتر و محبوب تر از گذشته نمود. در واقع این اقدام آمریکا، اصیل بودن و راه درست مقاومت اسلامی نُجَباء را به امت اسلامی نشان داد و آینده‌ی درخشان و باشکوه این جنبش در جهان اسلام را نوید داد. نُجَباء، امروز با عزمی راسخ تر و گامی استوار تر از گذشته به پیگیری آرمان‌های والا و متعالی امت اسلامی ادامه خواهد داد و همانطور که دبیرکل قهرمان این جنبش اعلام نمود، این جنبش آماده‌ی حضور در جولان اشغالی برای مبارزه با رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی است. و ما ایرانیان نیز در کنار مردم عراق، سوریه، پاکستان و لبنان که حمایت خود را از مقاومت اسلامی نُجَباء اعلام و اقدام کنگره آمریکا را محکوم کردند؛ تمام قد می‌ایستیم چراکه امروز نُجَباء، در کنار الحشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان، انصار الله یمن، حماس و جهاد اسلامی فلسطین و... افتخار امت اسلامی است و روزی خواهد رسید که کلیه‌ی جریان‌های محور مقاومت در قدس اشغالی نماز جماعت برپا نمایند. آنروز دیر نخواهد بود.... ان وعدالله حق.

و من الله التوفیق

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت)