تبریک روحانی به تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران

 حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی مکزیک تصریح کرد که این پیروزی‌های ارزشمند بار دیگر نشان داد که جوانان با استعداد و توانمند این سرزمین در رشته های مختلف ورزشی، همواره و در هر شرایطی توانایی فتح قله های افتخار را دارند و شایسته توجهی بیشتر هستند. متن پیام تبریک روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از کسب عنوان قهرمانی از سوی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی2017 امریکا، قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی مکزیک شادی ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز را مضاعف کرد.

 این پیروزی های ارزشمند بار دیگر نشان داد که جوانان با استعداد و توانمند این سرزمین در رشته های مختلف ورزشی، همواره و در هر شرایطی توانایی فتح قله های افتخار را دارند و شایسته توجهی بیشتر هستند.

اینجانب این موفقیت را به همه مردم ایران، مربیان و اعضای تیم ملی وزنه برداری معلولین کشور و به ویژه خانواده های‌ محترم این ورزشکاران، صمیمانه تبریک می‌گویم و تداوم سرافرازی جوانان ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران