قانع شدن نماینده نوشهر به صورت مشروط از سوال آخوندی

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 26 آذر) از پاسخ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به سوال خود درباره علت عدم رفع مشکلات مالکان اراضی اطراف فرودگاه نوشهر قانع شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت گزارش کمیسیون عمران توسط سخنگو، نماینده سئوال کننده در اظهاراتی گفت: شب گذشته آقای آخوندی نامه‌ای به آقای مهابادی مدیرکل شرکت‌های فرودگاهی کشور نوشته و طی آن دستور به پیگیری موضوع ظرف یک ماه کرده است. 

وی ادامه داد: آقای مهابادی هم صبح امروز به همراه آقای وزیر در کمیسیون عمران حاضر شده و وعده دادند که این موضوع هرچه سریعتر پیگیری می‌شود و کلیه محدودیت‌ها نسبت به مالکان زمین‌های اطراف فرودگاه نوشهر رفع و به آنان که در حریم سامانه قرار دارند کمک خواهد شد.

به گزارش فارس، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت خاطرنشان کرد: نامه آقای آخوندی نیم ساعت پیش به هیأت رئیسه داده شد والا ما زودتر اعلام می‌کردیم تا سئوال طرح نشود.

وی از وزیر راه خواست که صرفاً پشت تریبون بیاید و اعلام کند که آیا نامه‌اش به مدیرکل شرکت‌های فرودگاه‌های کشور مورد تائید وی است یا نه؟

گزارش خبرنگار فارس حاکی است، وزیر راه و شهرسازی پشت تریبون آمد و ضمن تائید نامه خاطرنشان کرد: در مشکل مزبور موانع حقوقی وجود داشته است که برای حل آن پیگیری خواهیم کرد.

پس از وعده آخوندی جهت حل مشکلات مالکان اراضی اطراف فرودگاه نوشهر، پزکیان از احمدی لاشکی نماینده این شهر درباره قانع شدن یا نشدنش از پاسخ وزیر راه سوال کرد که این نماینده اعلام کرد قانع شده است. از این رو سوال به رأی گذاشته نشد.