به گزارش کیهان، اين گروه با امضاي نامه مشتركي از دولت عراق خواسته اند اعضاي اين گروهك تروريستي را پناهنده! قلمداد كند و ضرب الاجل ۳۱ دسامبر براي اخراج تروريست ها را به تأخير اندازد. علي افشاري و مادر زنش فريبا داودي مهاجر، احمد باطبي، محسن سازگارا، حسين باقرزاده(عضو سابق مركزيت منافقين)، رامين پرهام (سمپات منافقين)، علي اكبر مهدي، حسن ماسالي، كاظم علمداري، محمد برقعي، مهدي جامي و يوسف عزيزي بني طرف، از امضاكنندگان اين نامه هستند كه ادعا كرده اند صرف نظر(!؟) از مواضع و عملكرد اين سازمان بايد مشكل پادگان اشرف حل شود.
خاطرنشان می شود سازمان منافقین برخی پول های بادآورده را در میان عناصر فراری توزیع می کند تا در توجیه خیانت ها و جنایت های منافقین که تا مرز مزدوری استخبارات و ارتش صدام پیش رفتند، قلم فرسایی کنند. رشوه های مشابهی به برخی مقام های آمریکایی سابق و فعلی داده شده تا این سازمان را از فهرست گروه های تروریستی خارج کنند.
اعضای سازمان تروریستی منافقین تا آخر سال میلادی جاری(۱۲ روز دیگر) فرصت دارند تا پادگان نظامی اشرف را - که از سوی صدام هدیه گرفته اند - تخلیه کرده و خاک عراق را ترک کنند اما اغلب کشورها حاضر نیستند پذیرش تروریست ها را به جان بخرند.
به تازگي عليرضا علوي تبار از اپوزيسيون و برخي تندروهاي فتنه سبز خواست از سرنوشت اين سازمان ضدانقلابي و تروريستي عبرت گرفته و آن را تكرار نكنند.