افزایش روحیه اشرافی گری در میان برخی مسئولین

گروه سیاسی- حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به برخی اظهار نظرهای یک نماینده اصلاح طلب در مجلس اظهار داشت: یکی از نمایندگان اخیرا گفته شان نماینده مجلس بالاتر از آن است که بخواهند در خانه‌ای با اجاره بهایی کمتر از ماهی 5 الی 6 میلیون تومان زندگی کند، این سخنان نشان می دهد برخی هنوز معیارهای انقلاب اسلامی را نمی دانند.

وی افزود:  در جمهوری اسلامی مسئولان باید بدانند سطح خود را باید همطراز با سطح قشر ضعیف جامعه تنظیم کنند نه اینکه به فکر همطراز شدن با قشر مرفه باشند.

ترقی تصریح کرد: متاسفانه روحیه اشرافی گری در برخی از مسئولین در کشور وجود داشته و در حال رواج یافتن است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد:‌ امام خمینی(ره) فرمودند کسانی که درد فقر و محرومیت را چشیده‌اند تا آخر با ما خواهند ماند و کسانی که طعم فقر را نچشیده‌اند درکی از مشکلات و گرفتاری‌های مردم ندارند.

وی ادامه داد: افرادی که درک صحیحی از مشکلات و دغدغه‌های مردم ندارند بی شک این امر در نحوه قانون گذاری آنها تأثیر خواهد گذاشت چرا که اولویت برای این گونه افراد حل مشکلات مردم نبوده است و شخصی که تصور می‌کند باید سطح زندگی خود را با بالاترین قشر جامعه  تطبیق دهد ؛ نمی‌تواند از حقوق عموم مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه حمایت و پشتیبانی کند.