اغتشاشات در ایران سناریویی برای انحراف از مسأله قدس

 دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، وقتی در ماههای گذشته در موضوع داعش و تکفیری ها در سوریه و عراق و لبنان شکست خوردند و بعد از این همه پشتیبانی مالی و رسانه ای نتوانستند قدمی بردارند لذا چند روز بعد از اعلام پیروزی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عراق و سوریه بر تروریستهای داعش و اثر گذاری رسانه ای این پیروزی بر رسانه های داخلی و خارجی، تصمیم به انتشار خبری گرفتند تا بتواند در این عرصه دست به اقدام تقابلی بزنند.

رئیس جمهور بی مغز آمریکا با امضای سندی انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس را که چندین سال باود مسکوت مانده بود بار دیگر به اجرا گذاشت با این خیال باطل که دولتهای اروپایی و برخی دیگر دولتها نیز از این اقدام حمایت نموده و می توانند در عرصه تبلیغات رسانه ای موفق شوند.

حال آنکه می دانستند که این اقدام اقدامی جسورانه بوده و نمی توانند این کار را عملیاتی  کنند.

نتیجه این حرکت نیز شکست دومی را برای آنها رقم زد و در مقابل سبب اتحاد بیش از پیش مردم و دولتهای اسلامی با یکدیگر شد.

به نظر می رسد تحرکات اخیر ضدانقلاب و اغتشاش گران و عناصر فریب خورده داخلی که طبق قراین موجود حاکی از هدایت این جریان از خارج از کشور می باشد، گام بعدی شیطنت رسانه ای دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

چرا که خود آنها می دانند نسبت افراد اغتشاش گر به کل جمعیت ایران درصد خیلی پایین از جمعیت است و آنها دنبال صحنه آرایی و بهره برداری رسانه ای و خبری هستند تا اذهان عمومی مردم را مشغول اینگونه مسایل بنمایند.

حمایت رئیس جمهور احمق آمریکا از اغتشاشگران سندی بر همین مدعی است.

سرعت عمل شبکه های مجازی و ماهواره ای ضدانقلاب در پوشش اخبار اغتشاش گران و هدایت جریان آشوب گرایان، دستهای پشت پرده را برای مردم قابل مشاهده کرد و وضعیت بر عموم ملت شفاف گردید که این تحرکات اعتراضی نیست بلکه ساختارشکنانه بوده و تعرض و تخریب اموال عمومی و خصوصی توسط عده ای اراذل و اوباش انجام می پذیرد که نه تنها دغدغه اقتصادی ندارند بلکه ممکن است تطمیع مالی نیز شده باشند.

مردم ایران مردمی شریف و معتقد به مبانی اسلام هستند که در سخت ترین شرایط اقتصادی چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران تحریمها پای اعتقادات خود ایستادند و از نظام جمهوری اسلامی ایران جانانه دفاع کردند.

این مردم شاید در اوضاع اقتصادی کنونی اعتراضاتی داشته باشند اما بیش از همه چیز با بازبینی اوضاع امنیت کشورهای همسایه خود در می یابند، که بالاترین نعمتی که در ایران وجود دارد همین نعمت امنیت است.

اگر امنیت نباشد، کسب و کار، اقتصاد،زندگی و آسایش و رفاه مفهوم ندارد.

مردم ایران پیشرفتهایی که در حدود این چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  انجام شده است را وقتی با پیشرفتهای کشورهای همسایه و یا نسبت به دوران پیش از انقلاب اسلامی مشاهده می کنند چه در عرصه دانشگاه و آموزش عالی، چه در عرصه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، چه در عرصه صنایع نظامی و موشکی و دفاعی؛ قابل قیاس نمی دانند.

مردم ایران فهیم اند همان مردمی که در نهم دی سال 88 فارغ از جناح بندیهای سیاسی برای حمایت از ارزشهای والای انقلاب اسلامی به صحنه آمدند.

وقتی پای حفظ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در میان باشد، مردم فهیم ایران آماده اند.