مردم اجازه ندهند ضدانقلاب در صفوف آنها رخنه کند

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در برخی شهرهای کشورمان گفت: مردم با مشکلاتی در حوزه اقتصادی مواجه هستند و حرف‌هایی دارند اما مسئولان حرف‌گوش‌کن نیستند و مشکلاتی همچون پدیده شاندیز، کاسپین و هزاران مؤسسه مالی و شرکت‌های تعاونی را حل نکردند و متأسفانه منافقان از این فضا سوءاستفاده کردند.

وی افزود: منافقان، سلطنت‌طلبان، آمریکا و عربستان خبیث از فضای موجود سوءاستفاده کرده و بر موج نارضایتی‌های مردم سوار شدند، اما آنچه که مشخص است این است که یقیناً صف مردم از ضدانقلاب جداست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در فضای مجازی خبرهایی در مورد حقوق نمایندگان،‌ بحث افزایش قیمت حامل‌های انرژی منتشر شد که حقیقت ندارد و دولتی که نام تدبیر بر خود نهاده واقعاً تدبیری ندارد و همین‌طور که می‌بینیم ضد انقلاب و منافقان از فضای مجازی به نفع خود به‌خوبی بهره‌برداری می‌کنند.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: مردم با مشکلاتی در حوزه اقتصادی و... مواجه هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند که به مشکلات آنها رسیدگی و آنها را حل کنند و البته مردم هم نباید اجازه دهند که سلطنت‌طلبان و منافقان در میان آنها رخنه کنند و از اعتراض و صحبت مردم به نفع منافع پلید خود استفاده کنند.

وی افزود: نمایندگان حامی حقوق مردم هستند و اجازه نخواهند داد که حقوق آنها تضییع شود و تمام‌قد از حق ملت دفاع می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نه افزایش قیمت حامل‌های انرژی صحت دارد و نه افزایش حقوق نمایندگان و مجلس از همان روز اول هم گفته که با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالف است.