شیوه منتقدنوازی با دادگاهی کردن نمایندگان!

محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  گفت: دولت شیوه درستی با منتقدان ندارد و به‌جای پذیرش نقد فرافکنی می‌کند.
وی با بیان اینکه نمایندگان در راستای ایفای وظایف نمایندگی به دولت نقد و راهکار حل مشکلات را بیان می‌کنند، تصریح کرد: دولت به‌جای استقبال از این انتقادات و تعامل با نمایندگان مجلس، شیوه شکایت به دادگاه و کشاندن نمایندگان به دادسرا را در پیش گرفته است.
وی با‌ اشاره به حجم زیاد شکایت رئیس‌جمهور و مقامات دولتی از نمایندگان مجلس و حتی از رسانه‌های منتقد، افزود: اینجانب چند وقت پیش درخصوص نقش آقای روحانی رئیس‌جمهور در حصر سران فتنه صحبت کردم که نهاد ریاست جمهوری با اتهام تشویش اذهان عمومی از اینجانب شکایت کرد.
ابطحی افزود: این شکایت در شعبه نهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت مطرح شده که قاضی این شعبه تغییر کرده و پرونده به شعبه دوازدهم ارجاع شد و اینجانب هفته گذشته به شعبه مذکور رفتم و به سؤالات قاضی جواب دادم.
وی با بیان اینکه شکایت دوم را حسین فریدون مطرح کرده، گفت: این شکایت هم درخصوص مصاحبه‌های اینجانب درباره اقدامات و فسادهای مالی حسین فریدون است که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای کارکنان مطرح است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نشر اکاذیب و افترا اتهامات مطرح شده در پرونده است، گفت: ارتباط شبدوست مالامیری با حسین فریدون و خانواده وی از جمله مطالبی بود که در مصاحبه با رسانه‌ها مطرح کردم اما حسین فریدون مدعی شده ارتباطی با این فرد ندارد.
ابطحی با بیان اینکه درخصوص فسادهای مالی فریدون و ارتباط وی با این فرد اسنادی وجود دارد که در اختیار بازپرس پرونده قرار دادم، افزود: شکایت سوم هم مربوط به اظهارات اینجانب درباره قاچاق کالا بوده که از سوی نهاد ریاست جمهوری مطرح شده است.
وی افزود: وقتی این شکایت از سوی دادسرا به مجلس ارسال شد هیئت نظارت مجلس این اظهار نظر را در راستای ایفای وظایف نمایندگی دانسته و آن‌را رد کرده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: علاوه‌براین از اینجانب و تعداد دیگری از نمایندگان شکایت شده و ما شاهد ارسال احضاریه‌ها از دولت به مجلس هستیم.