آقای حجتی به فریاد برنج‌کاران شمال برسید

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنمی امروز(چهارشنبه، 11 بهمن) پارلمان در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: در حوادثی که اخیرا به واسطه برف در کشور رخ داده و محدود هم هست، ستاد بحران و هماهنگی دولت، توان اداره بحران را ندارند.

وی با تأکید بر اینکه در برفی که نعمت خدادای است،  مردم در فرودگاه‌ها معطل مانده‌اند، تصریح کرد: اورژانس، هلال احمر و نیروهای انتظامی وظیفه دارند در مواقع بحران به مشکلات مردم رسیدگی کنند، اما در این مواقع بحران و روزهای برفی حضور نداشتند، انتظار داریم دولت در مواقع بحران، چاره‌ای بیاندیشد.

نماینده مردم رشت در تذکر دیگری به وزیر علوم، اظهار داشت: در بودجه 97، برای هر دانشجو که به عنوان دانشجوی دولتی قبول می‌شود، نرخی تعیین کردیم، اما وقتی به استان دیگری منتقل می‌شود، دوباره از  او پول دریافت می‌کنند که این مسئله غیر قانونی است.

کوچکی‌نژاد همچنین در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: در بازار برنج رکود و کاهش قیمت ایجاد شده است؛ آقای حجتی به فریاد  کشاورزان و برنج‌کاران شمال کشور برسید.

نماینده مردم رشت در مجلس در پایان خاطرنشان کرد:  بازار برنج در رکود کامل است، افرادی هم سوءاستفاده می‌کنند و امکان آن برایشان فراهم است.