وزیری که به خاطر سوال درباره اموالش عصبانی شد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اهمیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال گفت: این طرح در واقع همان قانون از کجا آورده‌ای است و به دنبال مطالبات مردم در راستای شفاف‌سازی اموال مسئولان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تأکید داشتند که عدالت ما همگام با توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور به پیش نرفته و لازم است تا توسعه و عدالت همگام با هم به پیش رود و این طرح در راستای شفاف‌سازی و ایجاد عدالت درکشور است.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: این طرح هم مسئولان فعلی و هم مسئولان پیشین موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که مسئولی مالی را به صورت ناحق و نامشروع تصرف کرده باشد این مال به بیت‌المال باز می‌گردد.

پژمان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: روزی به یکی از وزرا گفتم که درست است که شما خدمات زیادی را در جمهوری اسلامی داشته‌اید اما دارایی شما در حال حاضر بیش از 1000 میلیارد و بیشتر از حقوق دریافتی شما از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون است و در مورد این افزایش دارایی و علت  و چگونگی آن از وی سوال کردم که وی ناراحت و عصبانی شد و بر سر من داد زد که شما دارید من را متهم می‌کنید و این در حالیست که من خمس می‌دهم و ... .