دشمنان قادر به رویایی با نظام جمهوری اسلامی نیستند

سردار «رمضان شریف» در آئین گرامیداشت یادواره شهدای 505 محرم شهرستان دهلران اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام در اوج عزت و افتخار است، رزمندگان ما مستشاران قوی برای کشورهای اسلامی هستند و در کنار مردم یمن و سوریه دشمن را به عقب رانده‌اند .

وی افزود: همرزمان شهدا اجازه ندادند مقدسات کشورهای اسلامی و اهل بیت مورد تعرض تکفیری‌ها قرار گیرد و کاری از پیش نبرند، کار دشمنان به جایی رسیده که خودش را آویزان فرقه‌های دست ساز و بی‌هویت و بی‌مایه‌ای چون دراویش و فرقه شیرازی‌ها کرده است .

سخنگوی سپاه با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان در چهار دهه از عمر انقلاب اضافه کرد: امروز به برکت علم و دانش، توان و اقتدار نظامی، دشمنان قادر به رویایی با نظام اسلامی نیستند، این را شهدا به ما یاد دادند که چگونه می‌شود با ایمان و انگیزه الهی در مقابل دشمنان ایستاد و آنها را شکست داد .

شریف با اشاره به اینکه امروز دشمن قدرت انقلاب و گفتمان آن را که برگرفته از قرآن و وحی الهی است بخوبی می‌داند و آن را پذیرفته، گفت: اربده دشمنان نه از روی قدرت بلکه از سر ضعف است، گفتمان انقلاب در منطقه و جهان حاکم بوده و با تفکر و منطق، پرچم اسلام را بر کره زمین برافراشته است .

وی با اشاره به سوابق گردان 505 محرم در عملیات‌های مختلف و رشادت مردم دهلران در دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس از مرزها و کشور و انقلاب جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و گواه این واقعیت تقدیم شهدای گرانقدر به انقلاب است .

سخنگوی سپاه با اشاره مشکلات مردم در حوزه معیشت و اشتغال و تاکید بر همت مضاعف مسئولان و دولت برای حل این مشکلات، گفت: ما در حوزه علمی و دفاعی به مرحله خوبی رسیده ایم، مسئولان در سایه این امنیت و قدرت باید بیش از پیش به ملت که صاحبان اصلی کشورهستند خدمت کنند .

شریف با اشاره به اینکه آسایش و رفاه مردم دغدغه امام و رهبری بوده و هست، اظهار کرد: معظم‌له بارها این را به مسئولان گوشزد کرده است، سپاه در حوزه تامین رفاه و آسایش مردم همواره در کنار مسئولان است .

وی به فعالیت‌ها و اقدامات سپاه در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: این اقدامات در روستاها و بویژه شهرستان‌های مرزی در جهت خدمت به مردم می گیرد، نمونه بارز آن سامانه گرمسیری انتقال آب به اراضی کشاورزی شهرستان دهلران توسط قرارگاه خاتم است.