به گزارش افکارنیوز،امير سرتيپ سيدعبدالرحيم موسوي در گفتوگو با ايسنا، به منطقه عمومي رزمايش ولايت ۹۰، اظهار کرد: موشک ارتقاء يافته قادر، موشکي با برد بسيار خوب است و به عنوان دست بالاي نيروي دريايي ارتش محسوب ميشود.

وی همچنین از برنامه ارتش برای آزمایش موشک‌های " نصر " و " نور " در سومین روز از مرحله قدرت قدرت رزمایش دریایی ولایت ۹۰ خبر داد و در ادامه، با موفقیت‌آمیز خواندن پروژه موشکی " محراب " که روز گذشته(یکشنبه) آزمایش شد، گفت: پروژه موشکی محراب هم‌اکنون به تولید انبوه رسیده است.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه با بیان اینکه " رزمایش ولایت ۹۰ بالاتر از راضی‌کننده بود "، تصریح کرد: دشمنان باید باور کنند که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت دریایی است اما این قدرت تنها برای متجاوزان و مستکبران هراس‌آور است اما برای کسانی که به حق خود قانع هستند حامل پیام صلح و دوستی است.

موسوی، روحیه و اراده قوی نیروی انسانی، تاکتیک‌های بکار رفته، انسجام بین نیروهای مختلف نظیر قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء و نیروی هوایی ارتش و نیز تجهیزات به‌کار‌گرفته شده در رزمایش ولایت ۹۰ را از جمله نقاط قوت آن عنوان کرد.

وي در پايان، معنويت را برگ برنده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي دانست و اظهار کرد: در بخش نيروي انساني و از نظر روحيه و اراده، به اين رزمايش نمره ۱۰۰ ميدهيم و بخش تاکتيکها و پشتيباني اين رزمايش نيز در سطح عالي بود ولي در بخش تجهيزات، نمره آن را ۹۰ ارزيابي ميکنيم، چراکه براي خودمان سختگيري ميکنيم و انتظار بيشتري از خود داريم.