شورای شهر و شهرداری تهران تا کنون هیچ خدمتی نکردند/ حتی یک کوچه هم آسفالت نشد

گروه سیاسی- سید حسن نقوی حسینی نماینده ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به ارزیابی اش از عملکرد هفت ماه شورای شهر و شهرداری تهران گفت: متاسفانه عملکرد اعضای شورای شهر و شهرداری تهران برای مردم رضایت بخش نیست چرا که آقایان وظیفه اصلی خود را فراموش کرده و به مسائل حاشیه ای روی آوردند.

وی با بیان اینکه انجام امور شهر و خدمات رسانی به مردم مهمترین وظیفه شورا و شهرداری است، افزود: آقایان در اولین انتخاب خود برای شهرداری به سراغ فردی رفتند که در مسئولیت قبلی خود به دلیل بیماری استعفاء داد و ضمن اینکه وی دارای صبغه سیاسی بود و فعالیتی در امور شهری نداشت.

این نماینده استان تهران افزود: نجفی شهردار بیمار و مستعفی تهران در طول هفت ماه سه بار استعفاء کرد و این نشانه خوبی نیست و اعضای شورا باید در عملکرد خود دقت لازم را داشته باشند.

نقوی حسینی تصریح کرد: اصلاح طلبان در گذشته نشان دادند که در شورا و شهرداری تهران سابقه خوبی ندارد و در شورای دور اول با آنکه همه اصلاح طلب بودند، اختلافات و اقدامات سیاسی آنها چنان زیاد بود که به رغم تغییر 2 شهردار، در نهایت باعث انحلال شورا شدند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای پنجم باید از گذشته درس عبرت بگیرند و بجای فعالیت سیاسی که هیچ ربطی به شورا و شهرداری ندارد، به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه از شهریور ماه سال گذشته که کار شورا و شهرداری تهران آغاز شده، تا کنون هیچ خدمتی به مردم ارائه نشده، افزود: چندی پیش به یکی از اعضای شورای شهر تهران گفتم که هفت ماه از فعالیت شماها گذشته اما انصافا حتی یک کوچه را هم آسفالت نکردید.

نقوی حسینی گفت: اعضای شورای پس کی می خواهند اقداماتی داشته باشند تا با تونل توحید، پل صدر، تونل رسالت و بزگراههای که در تهران و اطراف شهر ساخته شده، حداقل قابل قیاس باشد.

وی با بیان اینکه هفت ماه فرصت کار ازدست رفت، افزود: واقعا نمایندگان مجلس بخصوص نمایندگان استان تهران نگران وضعیت پایتخت هستند.

این نماینده استان تهران در همین راستا به موضوع طرح ترافیک اشاره کرد و افزود: شهرداری در سالهای گذشته به موقع برای طرح ترافیک و ثبت نام ها اقدام می کرد که در ابتدای هر سال تکلیف ورود و خروج به طرح مشخص بود اما شهرداری از سال گذشته تا کنون به بهانه طرح ترافیک جدید، تکلیف طرح را مشخص نکرد و مردم نگران هستند.

نقوی حسینی به اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد کرد تا به مدیریت شهر بپردازند و از فعالیت سیاسی در امور شهری پرهیز کنند.