نشست سران عرب و بیانیه مفتضح آن هیچ اهمیتی برای ملت ایران ندارد

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، درباره بیانیه پایانی نشست اتحادیه عرب پیرامون ادعای واهی شان نسبت به جزایر سه گانه ایرانی، اظهار کرد: عربستان‌ مدتهاست که دشمنی خود را نسبت به کشورمان علنی کرده است و در این راه هم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

وی با اشاره به سفر ولیعهد عربستان به آمریکا و چند کشور اروپایی، اضافه کرد: در این سفر هم ولیعهد عربستان لفاظی‌هایی علیه ایران داشت تا به اصطلاح پروژه ایران هراسی را پیش ببرند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: بهتر است عربستان به جای پرداختن به ایران پاسخگوی جنایت‌هایش در یمن و دیگر نقاط جهان باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی تاکید کرد: سران عربستان می‌خواهند به منطقه حاکمیت کنند و اهداف شوم خود را به ملت‌ها تحمیل کنند که با یاری خداوند موفق نخواهند شد.

وی تصریح کرد: آل سعود برای پیش برد اهداف و برنامه‌هایشان در منطقه با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی، گروه‌های تروریستی از جمله داعش را در منطقه ایجاد کردند و همگان دیدند که داعش با مردم سوریه و عراق چه کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه نشست سران عرب و بیانیه مفتضح آن هیچ اهمیتی برای ملت ایران ندارد، گفت: تکرار ادعاهای بی پایه و اساس در مورد جزایر ایرانی را نشان می‌دهد که مقامات این کشورها دستشان خالی است و هیچ حرفی جز یاوه گویی برای گفتن ندارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه مردم عربستان از اوضاع داخلی این کشور رضایتی ندارند، بیان کرد: بهتر است که آل سعود به وضعیت مردم خود رسیدگی کند تا اینکه به تعبیر ترامپ گاو شیرده آمریکا باشد.