نمایش ضدایرانی نتانیاهو در خود اسرائیل هم به سخره گرفته شد

سخنان دیروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای متهم کردن ایران به نقض توافقنامه هسته‌ای با واکنش تمسخرآمیز رسانه‌های این رژیم روبرو شد.

پایگاه اینترنتی الاخبار نوشت: به محض آنکه سخنرانی بنیامین نتانیاهو پایان یافت، رسانه‌های مخالف او را به تمسخر گرفتند و با ابراز تردید درباره اطلاعات وی، آن را برای متهم کردن ایران به نقض توافقنامه هسته‌ای ناکافی دانستند.

اورلی ازولای، خبرنگار روزنامه یدیعوت آحارونوت، نیز در این باره گفت: «نتانیاهو مرا به یاد سخنان کالین پاول (وزیر خارجه پیشین آمریکا) پیش از حمله به عراق انداخت. او برای همگان نمایش جذابی درباره سلاح‌های صدام به راه انداخت که اصلا وجود خارجی نداشت. او همگان را فریفت و خرید و آمریکا وارد جنگ غم انگیز و غیر قابل توجیهی شد که پایه و اساس آن یک دروغ بود. نمایش‌های زیبا و نمودار‌ها چیزی نیست که بتواند حتما دیگران را قانع کند.»

در همین زمینه، موآو واردی مفسر امور خارجی شبکه اسرائیلی «کان» گفت: «اظهارات نتانیاهو برای اثبات اینکه ایران توافقنامه هسته‌ای را نقض کرده است کافی نبود.»

در همین حال روزنامه هاآرتص فاش کرد: «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیروز (دوشنبه) از اعضای کابینه امنیتی اسرائیل خواست اختیار اعلان جنگ را به او واگذار کنند بی‌آنکه کابینه بار دیگر درباره آن تصمیم‌گیری کند و تنها به رایزنی با وزیر جنگ اکتفا شود.»

شایان ذکر است، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته در یک شوی زنده تلویزیونی با نشان دادن تصاویری غیرمستند، مدعی شد سازمان‌های اطلاعاتی این رژیم توانسته‌اند ۵۵ هزار پرونده را درباره تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به دست آورند!