نمره مردودی برای شورای و شهرداری تهران در 9 ماه فعالیت/ تعطیلی کارهای عمرانی

گروه سیاسی- سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری تهران 9 ماه فرصت و خدمت را از دست داد، افزود: در طول این مدت به دلیل اختلافات سیاسی بین گروههای مختلف اصلاح طلب شورا، شاهد تنش هایی بودیم بطوریکه برای شهرداری تهران اتفاقاتی افتاد. مثل سه استعفای شهردار تهران، انتخاب سرپرست برای شهرداری، 2 ماه نداشتن شهردار و انتخاب شهردار دوم پس از بگو مگوهای زیاد.

وی افزود: این اختلافات، مشکلات عدیده ای برای شهروندان تهرانی ایجاد کرد. ضمن اینکه آقایان برای مسائل شهر و معضلات اجتماعی شهر تهران تصمیم مناسبی نگرفتند. مثل ترافیک و کارهای عمرانی.

نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی طرح ترافیک و تاخیر در اجرای آنرا محصول اختلافات درونی شورای شهر و اختلاف با مسئولین شهرداری تهران دانست و افزود: در دوره های قبل هر ساله برای طرح ترافیک به موقع ثبت نام صورت می گرفت و از 15 فروردین هم طرح اجرا می شد اما امسال که اصلاح طلبان شورای شهر تهران را در اختیار گرفتند با آنکه اجرای طرح 2 ماه به تعویق افتاد اما همچنان نارضایتی ها در این زمینه بالاست.

نقوی حسینی افزود: هنوز جانبازان، خبرنگاران و معلولین که برای تردد در سطح شهر به طرح نیاز دارند، بلاتکلیف هستند و به دلیل نداشتن مدیریت صحیح از سوی مسئولین، مردم ناراحت و گله مند هستند.

وی با بیان اینکه مسائل عمرانی شهر تهران تعطیل است، گفت: اعضای شورا برای توجیه کم کاری و سوء مدیریت می گویند تهران دیگر به بزرگراه و ساخت تونل نیاز ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: اتفاقا تهران به بزرگراه و تونل نیاز دارد اما همتی وجود ندارد.

نقوی حسینی تصریح کرد: آقایان برای حل معضل ترافیک هیچ برنامه ای ندارند چرا وقتی می گویند نیازی به بزرگراه و تونل در تهران نیست یعنی نه برنامه ای برای حل معضل ترافیک دارند و نه می خواهند که این مشکل را حل کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما نگران آینده شهر تهران بعنوان پایتخت کشور هستیم، افزود: امیدواریم اعضای شورا و شهرداری تهران در سه سال فرصت باقی مانده حداقل کاری برای شهروندان و شهر تهران انجام دهند.


این نماینده استان تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران در 9 ماه فعالیت خود نمره قبولی نمی گیرند و کارنامه آنها در حد مردودی است.