درخواست رئیس یک فراکسیون مجلس از لاریجانی

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی، از ارسال نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و اظهار داشت: در این نامه از آقای لاریجانی درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی کارشناسی  واردات قاچاق کالا از مبادی رسمی و غیررسمی، بحث فساد و همچنین وضعیت بازار ارز را مطرح کردم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه این نامه دو ماه قبل به هیئت رئیسه مجلس ارائه شد، افزود: تاکنون زمانی برای برگزاری این جلسه از سوی هیئت رئیسه تعیین نشده است، قول دادند این جلسه برگزار شود و آن را در دستورکار پارلمان قرار دادند.

خجسته درباره ضرورت برگزاری این جلسه غیرعلنی، گفت: با توجه به اینکه اقتصاد کلان کشور بیشترین ضربه را از قاچاق کالا و فساد می‌خورد لذا ضروریست این جلسه غیرعلنی برگزار شود تا با توجه به اطلاعات ارائه شده، راهکاریی برای خشکاندن ریشه قاچاق و فساد در کشور معرفی شود.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: اطلاعات، اسناد و آماری که کارشناسان در جلسات علنی در مورد میزان قاچاق کالا و مسئله فساد مطرح می‌کنند چندان دقیقی نیست؛ لازم است در یک جلسه غیرعلنی براساس اسناد دقیق و درست با حضور وزیر اقتصاد و مسئولان گمرک این مسائل بررسی و راه‌حلی برای این مشکلات اندیشیده شود.