شورای شهر و شهرداری تهران تا کنون کار خاصی نکردند/نگرانی از مدیریت شهری

گروه سیاسی- مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه ما تا کنون در سطح شهر تهران کار زیر بنایی که آثار آن مشهود باشد، ندیدیم، افزود: امیدواریم در طول مدت باقی مانده از عمر شورا و شهرداری تهران، چند کار زیربنایی در راستای حل معضلات پایتخت از جمله ترافیک، کاهش آلودگی هوا و حاشیه نشینی انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به درآمد پایدار شهرداری تهران، انتظار بود اقدامات خوبی برای حل مشکلات شهری انجام شود که نشد.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با بیان اینکه متاسفانه قانون به درستی از سوی شورا و شهرداری تهران اجرا نمی شود، تاکید کرد: مدیریت یکپارچه ای در سطح شهر تهران مشاهد نمی کنیم و این موجب نگرانی ماست.

لاهوتی افزود: در مجموع می توان گفت که شورای شهر و شهرداری تهران تا کنون کار خاصی نکردند.

وی با بیان اینکه فراکسیون مدیریت شهری از زمان شورای پنجم تا کنون جلساتی با مسئولین شورا و شهرداری تهران داشت، افزود: ما جلسه ای با آقای محسن هاشمی رئیس شورا داشتیم. همچنین یک جلسه با رئیس شورای عالی استانها و یک جلسه با رئیس شورای استانهای کشور داشتیم.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس تصریح کرد: در دوره مدیریت شهردار قبلی، فراکسیون جلسه ای با وی داشت و در روزهای آینده هم جلسه ای با شهردار جدید تهران خواهیم داشت.

لاهوتی همچنین از جلسه این فراکسیون با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در هفته آینده خبر داد و افزود: در همه این جلسات ما نگرانی خود را از مدیریت فعلی شهر تهران بیان کرده و می کنیم و خواستار همت مسئولین برای رفع مشکلات هستیم.

وی افزود: مشکلات شهر تهران موجب رنجش شهروندان تهرانی است و مردم انتظار خدمت از مسئولین دارند که امیدواریم آقایان در شورا و شهرداری به این امر مهم توجه کنند.