فعالیت شورا و شهرداری به نسبت دوره گذشته بسیار کم است/ سیاسی کاری در شورا و احتمال تکرار اقدامات شورای اول

گره سیاسی- سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه عملکرد شورای شهر تهران و شهرداری بسیار ضعیف است، افزود: در طول هشت ماه گذشته شاهد بی ثباتی مدیریتی در شهرداری تهران بودیم بطوریکه شهردار اول سه بار استعفاء داد و تهران بعنوان پایتخت، 2 ماه بدون شهردار بود.

وی افزود: حتی ما وقتی ارتباط شورای پنجم و شهرداری را با دیگر نهادها مثل مجلس شورای اسلامی و دولت بررسی می کنیم می بینیم که این ارتباط به نسبت گذشته کم و ضعیف است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینجانب در دوره های گذشته هم عضو فراکسیون مدیریت شهری و شوراهای مجلس بودم و می دیدم که اعضای شورا و شهردار تهران چقدر فعال و ارتباط خوبی با مجلس و دیگر نهادها داشتند.

دلخوش با بیان اینکه اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران بیشتر دنبال سیاسی کاری هستند تا خدمت رسانی به مردم، افزود: شهرداری و شورا محل فعالیت سیاسی نیست.

وی به اختلافات سیاسی بین احزاب مختلف شورای شهر برای انتخاب شهردار اشاره کرد و افزود: این عوامل باعث می شود تا فعالیت های سیاسی در شهرداری و شورا که محل فعالیت اجتماعی و خدمات رسانی به مردم است، نمود بیشتری داشته و مطالبات شهروندان تهرانی بر زمین بماند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: با یک بررسی و ارزیابی عملکرد هشت ماهه شورای پنجم و شهردار منتخب آنها، حاشیه ها و درگیریهای سیاسی و جناحی شورای دور اول زنده و تداعی می شود و به نظر می رسد که شورای فعلی در حال قدم گذاشتن در همان مسیر شورای اول اصلاح طلبان است.

دلخوش تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل درگیری شدن شورای شهر به مسائل حاشیه ای، فعالیت شورا و شهرداری به نسبت دوره گذشته بسیار کم است و سیاسی کاری اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران احتمال تکرار اقدامات شورای اول را بوجود آورده است.