تورم به 80 درصد رسیده اما دولت بی خیال است

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با تاکید بر ضرورت ترمیم کابینه و تغییر برخی از وزرای دولت گفت: دولت روحانی در حوزه اقتصادی موفق نبوده و مردم از عملکردها ناراضی هستند.

وی افزود: متاسفانه در پنچ سال گذشته در بخشهای مختلف کشور بخصوص بخش اقتصادی و تولید شاهد رکود بودیم که عوارض آن افزایش قیمت سکه، خودرو، ارز، کاهش ارزش پول ملی، افزایش قیمت مسکن و چند برابر شدن اقلام مصرفی مردم بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بدترین حالت کنترل تورم، حاکمیت رکود است و یکی از آثار آن افزایش نقدینگی است.

نقوی حسینی تصریح کرد: این شیوه و روش دولت در کنترل تورم باعث انفجار 80 درصدی تورم در کشور شد.

وی افزود: وقتی دلار از سه هزار و 500 تومان به هفت هزار تومان رسید و یا سکه از یک میلیون و 200 هزار تومان به 2 میلیون 600 هزار تومان رسید این به معنای تورم 80 درصد و حتی بیشتر است.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت برای بهبود شرایط اقتصادی و کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد و باید تیم اقتصادی قوی، ماهر و کاردان بر سر کار بیاید و تیم فعلی اقتصادی باید تغییر کند.

نقوی حسینی افزود: اگر رئیس جمهور نسبت به ترمیم کابینه و اصلاح تیم اقتصادی اقدام نکند، مجلس وظیفه نظارتی خود را انجام خواهد داد.