آیا زمان تغییر مدیران دولتی ناکارآمد نرسیده است؟ / دولت به توان داخلی تکیه کند

گروه سیاسی- سخنان شیخ حسن روحانی در همایش قوه قضاییه بر اساس سه محور تنظیم شده بود، اول تلاش دشمن برای ضربه زدن، دوم تلاش رسانه ها و رقبای دولت برای سیاه نمایی وضعیت کشور و سوم اینکه با هماهنگی قوا، مشکلات را می توان مدیریت کرد!
به گزارش افکارنیوز، نکته جالب اما در میان سخنان رئیس جمهور این بود که آیا دولت مقصر به وجود آمدن مشکلات اقتصادی در کشور نیست که رییس جمهور آن را تنها به گردن دشمن و رسانه ها می اندازد؟
در طول 4 دهه عمر انقلاب اسلامی، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره هر کاری علیه ایران اسلامی می توانستند انجام داده و همواره دشمنی های خود را نشان داده اند.
دولت یازدهم که بر سر کار آمد با نشان دادن کلید عنوان می کرد که راه حل مشکلات کشور را در دست دارد از سوی دیگر در قضیه برجام به صراحت اعلام کرد که باید با کد خدا (آمریکا) پای میز مذاکره نشست.
دولتی ها پای میز مذاکرات رفتند و توافق برجام را امضا کردند و هر روز پز آن را به رقبای خود می داند و می گفتند همانطور که چرخ سانتریفروژ ها باید بچرخد چرخ زندگی مردم نیز باید بچرخد اما آیا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شد؟
بارها دلسوزان نظام تاکید کردند که مشکلات کشور با مذاکره با خارجی ها حل نمی شود بلکه بر اساس رهنمودهای رهبری معظم انقلاب کشور باید به توان داخلی تکیه کرده و نسخه اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش مشکلات است.
اول اینکه دولت گزارشی از اقدامات خود در زمینه اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه کند تا مشخص شود این فرمان رهبر انقلاب تا چه اندازه عملی شده است؟
دوم اینکه به نظر می رسد رئیس جمهور و دولت به جای انداختن تقصیر ها به گردن دولت قبل و رسانه های منتقد و .. نگاهی هم به عملکرد مدیران و وزرای خود داشته باشد.
آیا دولت هیچ اشتباه مدیریتی انجام نداده که منجر به این اشکالات عدیده اقتصادی شود؟
رئیس جمهور امروز از دشمن و رسانه های منتقد می گوید اما آیا می توان دشمنی دشمنان را از سر ملت باز کرد و یا باید با تصمیمات درست و صحیح جلوی دشمنی و ضربه زدن ها را بگیرد.
دولت وظیفه دارد هر روز کارایی و کارآمدی خود را بیشتر کند تا امید در دل مردم زنده باشد نه اینکه به دنبال مقصر بگردد، امروز دولت می تواند با صالاح مدیران ناکارآمد امید را به جامعه تزریق کند و تزریق امید به جامعه تنها با شعار حل نمی شود بلکه مرد عمل می خواهد.