جوراب نماینده مجلس حاشیه ساز شد + تصاویر

حضور مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.  تصویر منتشرشده در فضای مجازی اینگونه نشان می‌داد که لاهوتی جوراب به پا ندارد و همین موضوع واکنش کاربران را در پی داشت.

همانگونه که تصاویر زیر نشان می‌دهد کاربران با مشخص کردن کفش و جوراب این نماینده مجلس از نوع پوشش او در یک برنامه زنده تلویزیونی ایراد گرفتند و پست‌هایی را در این رابطه به اشتراک گذاشتند.

 

اما ماجرا آنگونه که در شبکه‌های اجتماعی منعکس شد نبود. المیرا شریفی مقدم مجری آن شب تیتر امشب در واکنش به آنچه کاربران در فضای مجازی منتشر کردند در توییتر نوشت:

 

برنامه تیتر امشب دوشنبه این هفته، بر روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت. موضوع این برنامه راهبردهای اقتصادی دولت بود که با حضور نمایندگان مجلس دنبال می‌شد.لاهوتی در این برنامه مطالبه مجلس و مردم را تغییر تیم اقتصادی دولت بیان کرد و ادامه داد: تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست و هرکدام راه خودش را می رود باید بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی همگرایی و همبستگی باشد اینها باید برای حل مشکلات به فهمی مشترک برسند.