رسانه صهیونیستی: مردم ایران توجهی به پیام‌های ویدیوئی نتانیاهو نمی‌کنند

درحالی‌که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدت‌هاست به بهانه‌های مختلف سعی در انتشار پیام‌هایی به زبان انگلیسی برای مردم ایران دارد تا به نوعی مردم را علیه نظام تحریک کند، یک تحلیلگر ارشد این رژیم اذعان داشت که مردم ایران اهمیتی به پیام‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم ) اسرائیل نمی‌دهند.
شبکه خبری «آی-24 » در این گزارش با تکرار بخشی از پیام جدید نتانیاهو به زبان انگلیسی برای مردم ایران و وعده او به ارائه کمک‌ در زمینه فنآوری به ایرانیان، از پروفسور «معیر لیتواک» درباره اثرگذاری این رویکرد سئوال کرد.
معیر لیتواک گفت: «فکر نمی‌کنم این پیام‌ها تاثیر زیادی بر مردم ایران بگذارد. زیرا اینک مردم ایران به خاطر نقش تخریبی تل آویو در برهم زدن برجام از دست اسرائیل عصبانی هستند.»
وی در ادامه به صراحت گفت: «ایرانی‌ها اعتماد زیادی به حرف‌های نتانیاهو ندارند.»
این پروفسور صهیونیستی با اشاره به مشکلات کنونی جامعه ایران که ریشه در برخی سوء مدیریت‌های اقتصادی دارد در خاتمه این گفت‌و‌گو تکرار کرد که بعید است سخنان نتانیاهو تاثیری بر جامعه ایران بگذارد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این پیام ویدئویی به بهانه برخی مشکلات همچون کم آبی و آلودگی هوا، مدعی دوستی با مردم ایران شده و البته اغتشاش علیه نظام را خواستار شد.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی سال‌هاست با حربه‌های مختلف چون عملیات ترور، جاسوسی و حمایت از مخالفان ایران تلاش در سرنگونی نظام ایران دارد و سران این رژیم با همدستی با برخی رژیم‌های منطقه چون عربستان، از عناصر اپوزیسیون حمایت کرده و نشست‌هایی را با آن‌ها در اتاق فکرهای خود برگزار می‌کنند.