سیاست های ارزی بانک مرکزی خیانت به کشور بود

رسول خضری با بیان اینکه  مخالف استیضاح وزرا در این فصل هستم، افزود: در حال حاضر  باید بین دولت و مجلس تعامل حداکثری وجود داشته باشد.

رییس جمهور باید نمایندگان را قانع کند


او با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور را به جا می دانم ادامه داد: رییس جمهور باید  توضیح درست داده  و نمایندگان را قانع کند. نمایندگان مجلس نیز با رای  مردم اینجا هستند و انتظار دارند توضیحات را از زبان  خود رئیس جمهور بشنوند. 


خضری تصریح کرد: در شرایطی فعلی که ارزش پول ملی رو به سقوط است و ما نیاز به پشتیبانی بهتری داریم  چرا همزمان با آن بانک مرکزی اقدام  به فروش سکه کرد، در حالی سیاست دولت در این خصوص  معکوس سیاست اقتصادی دنیا بود باید برعکس آن باید انجام می شد.


وی با اشاره به سیاست کشور ترکیه که اردوغان اعلام کرد هرچه طلا و جواهر دارید بیاورید و لیر بخرید و طلاهاتان را بگذارید در خزانه باشد تا  ارزش پول ملی مان سقوط نکند، اینجا دقیقا عکس آن صورت گرفت.

سیاست بانک مرکزی  خیانتی به ذخایر ارزی کشور بود


وی با تاکید بر اینکه این سیاست بانک مرکزی  خیانتی به ذخایر ارزی کشور بود افزود: پشتیبانی خزانه ما ارز و طلا است. هردوی آن را باید به ریال تبدیل میکردیم و به قول  معروف ریال را به جای طلا و ارز در بانک مرکزی  نگه می داشتیم. 

رییس جمهور مفسدین اقتصادی را اعلام کند


این نماینده مجلس اظهار کرد: ما انتظار داریم رئیس جمهور این را توضیح دهد و اگر دسیسه ای در کار بوده و تخلف جدی صورت گرفته سریعا برای مردم شفاف سازی کرده و مفسدین اقتصادی را اعلام  کند.


وی به مشکلاتی که اخیرا در خصوص  خودروهایی که وارد شده و همچنین ، بحث کنوانسیون دریای  خزر که هم ابهاماتی ایجاد کرده اشاره کرد و گفت:آقای روحانی باید به سوالات نمایندگان پاسخ دهد آیا امتیاز ویژه ای به  روسیه داده است یا نه؟


خضری اظهار کرد: رییس جمهور باید بگوید  برای ارزش پول ملی چه کرده و چه برنامه ای دارد؟ آیا میتواند این وضعیت را مدیریت کند؟ بحث دریای خزر و بحث ارزی که دو بحث محوری هستند و بحث معیشت مرزنشینان که اهمیت زیادی داشته و بی اعتنایی شده پاسخ دهد.