فساد، بیکاری و گرانی به مردم فشارمی‌آورد

حجت‌الاسلام محمود محمّدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری درباره اجلاسیه دو روزه خبرگان رهبری و دعوت از سران قوا برای بررسی مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: مجلس خبرگان به دلیل نمایندگی از سمت مردم و حفاظت از کیان کشور دغدغه مشکلات مردم را دارند. در دوران آیت الله مشکینی و مرحوم هاشمی بحث مشکلات معیشتی مردم همیشه مورد توجه خبرگان بود.

وی افزود: امروز بحث مشکلات معیشتی بیشتر شده و دغدغه هایی از جمله فساد و بیکاری و افزایش قیمت ارز موجب فشار به قشر فرودست جامعه شده است.

محمدی عراقی با بیان اینکه انتظار مردم است که خبرگان با قوت و منطق قوی این مسائل را دنبال کنند، اظهار داشت: رهبر انقلاب سال گذشته بحث مطالبه‌گری از مسئولان را مطرح کردند، حتی ایشان تعبیر قطعنامه را به کار بردند که مجلس خبرگان می‌تواند در برخی موارد قطعنامه صادر کند.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: از سران قوا دعوت شد در ارتباط با مشکلات موجود کشور توضیح دهند و نظرات اعضای خبرگان را بشنوند که امیدواریم این اجلاسیه تجربه خوبی باشد و به نتایجی در این بازه زمانی منتهی شود.

وی افزود: خبرگان به عنوان یکی از ارکان جمهوری اسلامی هم وظیفه دارد و هم مسئولیت و می‌تواند با پیگری و مطالبه از سران قوا مردم را نسبت به سرنوشت خودشان که امروزه با مشکلاتی مواجه هستند امیدوار کند.