رستمی: دشمن به دنبال خلق جامعه‌ای ناامید است

هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید و آغاز دوره تمدنی صبح امروز (چهارشنبه 13 شهریور) در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این همایش، اظهار کرد: در دوره‌ای قرار داریم که هجمه‌ها علیه ایران صورت گرفته است. علاوه بر جنگ‌های اقتصادی و دیپلماتیک هجمه‌هایی به کشور وارد می‌شود که نا امیدی، ناتوانی و بی‌اعتمادی را در کشور گسترش یابد. دشمن به دنبال خلق جامعه‌ای ناامید است. این خط توسط دشمن پیگیری می‌شود و سنگری که می‌تواند جلوی آن را بگیرد دانشگاه است.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: همان طور که امام‌خمینی (ره) گفتند دانشگاه محل سعادت است ما برای ماه‌های پیش رو در مقابل دشمنی باید اراده مردم را به پیش چشم دشمنان انقلاب بیاوریم.

رستمی در پایان گفت‌: خداوند وعده‌هایی برای مردمی که مقابل دشمنان می ایستند، دادند. البته شرط تحقق این وعده‌ها ایستادگی است. وعده نصرت برای انسان‌های مجاهد است. همان طور که آقا فرمودند اساتید محل مراجعه دانشجوها باشند. دانشجویان انقلابی نباید جلوتر از شما اساتید باشند. دیروز خدمت آقا رسیدم و وکیل شدم، سلام ایشان را به شما برسانم.